Er zit niet echt een vaste termijn aan vast Tatie. De vorm moet duidelijke zijn en het liefst zonder handje in het gezocht. Het hangt ook weer af van de kwaliteit van de apparatuur die gebruikt word. Mamachantal, jongen.
hoi meiden, is hier wat in te zien? echo was van 13w+2d. heb beide toegevoegd voor de zekerheid alvast bedankt! ik ben benieuwd *edit: wat stom, ze staan op zn kop, is dat erg?
Lisa, ik twijfel maar denk meisje. Ava, jongen. Beeb2009, foto is te onduidelijk. Kindje ligt niet recht.
Beeb87, Dank je wel voor het kijken ben zo benieuwd! met elke dag krijg ik er meer kriebels van in mijn buik
Mamavanjes, jongen. Lisa, je kan een pretecho laten doen met deze termijn om het geslacht te laten bepalen Vanaf 15 weken is het al redelijk wat zekerheid. Tot de 20 weken echo is wachten duurt nog zo lang he haha.
Ik weet het Beeb87 maar ik heb mezelf een beetje in mijn vingers gesneden ik zei tegen mijn man dat ik graag een pretecho wilde om te weten wat het wordt.. toen vroeg hij waarom en was mijn antwoord: "dan weet ik of ik blauw of roze mag kopen!" ... ... verkeerde antwoord want nu moet ik van hem wachten :'(
Precies met beeb eens, heb nieteens gevraagd of hij het wilde wetns. Wilde ik wel, dus hij moest het er maar mee doen eigenlijk hahaha
Hi dames, wat een leuke topic! nu kan ik mezelf er niet van weerhouden onze echo te plaatsen, hij is gemaakt met 11.2 weken. iemand een idee?
Nog een beetje aan de vroege kant denk ik. Op de eerste foto is het zo wie zo niet te zien, die is niet recht van de zijkant. Op de 2e foto is de schedel nog niet helemaal gevormd zeg maar.
Hallo allemaal. Wat een leuk topic. Ik ben zelf ook aan het meegokken en het lijkt best vaak te kloppen. Wat denken jullie van onze skull? Echo is met 12 weken.
Maar wat ik niet snap is dat wetenschappelijk geslacht word pas gevormd met 15 weken. Het is dus tot die tijd beide kanten op kan. Het kan als piemeltje uitzien met 14 weken maar blijkt toch meisje en andersom. Bij mij dus precies 14.6 dagen dochter hart gestopt. Bij bevalling gyn en kinderarts beide zeiden dat het duidelijk jongetje was. Terwijl achteraf met chromosoom onderzoek bleek toch dat het een meisje was. Ik vroeg gyn hoe dat kan en ze zei dat dus tot precies 15 weken kan dat beide kanten op dus 50/50. En bij mij dus op die dag op paar dagen later zal het meisje worden maar is nog niet gebeurt dus precies op die mijlpaal. Dus tja het blijft maar een raden en kwestie van 50/50 meisje of jongen. Je kan niet om de wetenschap eromheen,