Dank je beeb87 , dat klopt met m'n voorgevoel, dus ben benieuwd.... Over paar weekjes geslachtsbepaling, ik laat weten wat daar uitkomt. Zijn er nog meer mensen die iets denken?
Beeb87, ik zou nog even laten weten of je goed zat met een jongen (wat ik zelf ook dacht): het is toch een meisje! We hebben een nipt test gehad, die gelukkig goed was en dus geen twijfelecho, maar zeker weten een meisje. Jongensnaam hadden we al, maar nu gelukkig zeer ruim de tijd om een heel leuke meisjesnaam te bedenken. Bedankt nog voor je meekijken! vond het erg leuk om er zo mee bezig te zijn
Tatie, gelukkig een goede uitslag van de nipt! Maar toch een meisje haha. Hartstikke leuk! Kimberly, jongen. Waaghals, meisje. Brenda, gefeliciteerd! Een broertje voor je 2 meiden!
Hi dames, Ik weet niet of mijn echo goed is om een kijkje te nemen? Ik ben hier 11+6. Ik ben benieuwd!
Bedankt voor het kijken Beeb. Zeer benieuwd nub wees op een meisje en bij 14 leek het bij de gyn ook een meisje. Vanmiddag pretecho dus dan weten we het! Ben vooral benieuwd of de theorieën kloppen bij mij