Mamsma, ik denk een jongen. Monic, helaas niet te zien. Vorm van de schedel is niet zichtbaar. Wijffie, jongen. Hebben ze met de 20 weken echo niet gevraagd of je het wilde weten?
Jawel en ik weet het ook Daarom ben ik dus benieuwd of die skull theorie klopt en of jullie op hetzelfde uitkomen.
Wat een grappig topic. Ik ben net ook gaan kijken op Google maar ik word er niet wijzer van. Ik heb van onze tweeling foto's van 11 wk 5 dagen is het dan ook al te zien? De laatste echo is alleen 1 redelijk goede foto geprint de ander is heel vaag. 15 wk 2 dgn:
50% kans dat je het goed heb toch bedankt. We hebben donderdag de 20 weken echo dus wellicht kan ik je dan zeggen of het klopt.
Wat denken jullie van deze? 13weken en 4 dagen op deze echo. @SoInLove: op die andere echo's zou ik dan weer meisje zeggen :s. Jeetje!
Hm...denk toch een meisje. Heb je vorige foto erbij gezocht en vond het toen wel een twijfel geval haha.
Haha, Oke, dank je wel! Ik ben nu toch wel heel benieuwd, heb weer een 50% kans nu hihi. We hebben 4 april een geslachtsbepaling. Denk zelf ook een meisje, aangezien ik de NUB gezien denk te hebben! Ik laat het weten!