Aawhh.. Andere foto miss iets beter te zien? 8 april hebben we pas een geslachtsecho pff!! Wil het zoo graag weten
Beeb, wij hebben vandaag een geslachtsbepaling gehad! Je zei een meisje, maar je had het helaas fout. Het is een jongen! Was overduidelijk te zien haha, ga de foto zo nog even in het potty shot topic zetten
Ben niet de hele dag op het forum he Maar ik durf er eigenlijk nog weinig over te zeggen. Is inderdaad wel duidelijk maar de schedel vorm is nog niet volledig ontwikkeld.
Waaahh! Spannend Ik heb op 8 april mijn geslachtsecho.. Hier konden ze de nub niet zo duidelijk zien, al neig ik zelf naar een meisjesnub - met een jongetjesskull hihi
Hahaha. Ik was van mijn eigen echo's ook in de war. De ene keer dacht ik jongens skull en de andere keer meisjes skull. Verwarrend die ukkies Maar spannend joh! Nog maar een paar dagen
Pff zeg dat wel.. Ben echt continu bezig met het kijken en wellicht zoeken naar antwoord is wel spannend dit hihihi Nou ja bij mij zei je toch wel soort van overtuigd jongen (al deed ik dat ook op basis van de skull theorie bij mijn echo)... Nog 6 dagen