Hallo!! Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar! Ik heb al de uitslag van de nub gekregen en nu ben ik heel erg benieuwd of hier hetzelfde uitkomt! Morgen hebben we de geslachtsbepaling middels een pretecho!!
Hoihoi, bij het nub forum geen reacties. Volgens mij is er ook geen nub te zien, maar willen jullie toch eens een blik werpen op mijn echo foto? Hij is van 13+6.
Stando, vorm van het hoofdje is niet duidelijk genoeg. Angeliique, meisje. Women, de nub is niet te zien. A.d.h.v. de skull denk ik een meisje.
De nub is ook nog niet te zien. Dat kan tussen de 12 en 14 weken. Anders tussendoor een pretecho doen Met 15/16 weken kan je zeker al een geslachtsbepaling kunnen laten doen.
Het is inderdaad wel erg vroeg, maar op basis hiervan zou ik op een jongetje gokken Meysje, wat was bij jou de uitslag?
Shaddixxx ze dacht een jongetje (Bij pretechoenzo) maar het was eigenlijk te groot voor een meisje en te vlak voor een jongetje, en toen ze beter ging kijken lag de navelstreng in de weg (in t pottyshottopic staan foto's) We mogen zaterdag nog even terug komen
Vandaag 15 weken een guo gehad. en hij/zij lag met de benen gekruist dus geslacht niet te zien. Maar wat denken jullie van deze foto?
Hoihoi! deze echofoto is met precies 20 weken gemaakt. wij weten het geslacht al maar ben heel benieuwd wat jullie zouden denken
Ah.. Toch fijn, eigenwijze kindjes, want een extra pretecho (vooral daar! Heb je Loes? ) is nooit een straf! Hopelijk laat hij/zij (ik gok op een hij ) zich zaterdag beter bekijken! Ons2ewonder; Ik denk een meisje. Wat een heftig onderschrift trouwens zeg, jeetje.. Veel sterkte en succes morgen! Mamitica; Een meisje!