@Beeb87, tx! Grappig, op de Nub dachten we een meisje te zien.. Volgende week laat ik het nog even weten
Dank ben benieuwd. Gister mochten we bij de verlos al even spieken. maar ze durft het niet te zeggen. Begon met 60% voor een meisje. 3de streepje was niet goed zichtbaar en later zag ze nog wat wat ook op een piemeltje kon duiden haha. Wij denken ook een meid maar ja gevoel zegt niks haha. Over 1.5 mogen we weer spieken in de hoop dat het dan beter te zien is
Ik probeer het ook even... Was er tijdens de echo op aan het letten en merk toch dat er veel afhangt van hoe de foto genomen wordt. Wel benieuwd wat jullie denken
Dank je! Ik ben benieuwd. Zelf denk ik ook een jongen en de echoscopist en vk dachten het ook. Ik ben zo benieuwd of het klopt! Ik dacht bij Nneah juist een meisje, maar ik zeg erbij dat ik volgens mij heel slecht ben in de skull theorie.
Spannend! Wanneer weet je het? Bij Nneah twijfel ik vanwege het achterhoofd. Het is geen hele ronde schedel zoals meestal is bij een meisje.
Hallo allemaal! Ik vroeg mij af of mijn echo goed genoeg is voor de skull theorie? Alvast heel erg bedankt!