Ik denk t idd ook. Is 11 weken echo dus voor NUB te vroeg. Maar ze heb t gevoel zelf ook al de hele zwangerschap.
Geen idee nog. Sowieso bij de 20-weken-echo, tenzij ons dat te lang gaat duren. We hebben nog geen pretecho gepland, maar dat kan nog wel komen. Maar ik laat het zeker weten als het duidelijk is.
Wat denken jullie jongen of meisje? Of is de foto te slecht omdat hoofdje niet helemaal duidelijk qua omtrek is?
Wist namelijk niets over de skull toen ik zwanger was rn m'n meisje is echt n meisje en dit is de echo rond de 18 weken
Ohh ik vond het op deze foto net echt een meisjesschedel! Tijdens de echo dacht ik de hele tijd jongen! Of nee meisje! Of nee toch jongen! Hahaha en ik zag een nub voorbij flitsen maar dat ging zo snel dat ik niet eens heb kunnen zien welke kant die op wees
Oeee Dank je!! Ik vind het allemaal zo spannend.. voor de nub was het nog iets te vroeg, alhoewel de nub duidelijk te zien is en daarbij ook gelijk is aan het ruggenwervel.. met 15,5 weken krijg een geslachtsbepaling!
Zouden jullie nog s willen kijken? zou nog een foto plaatsen als ik de nekplooi meting gehad had beetje late reactie maar dus bij deze