Hallo, Ik ben exact 11 weken zwanger (banner klopt niet meer) en heb vandaag mijn termijnecho gehad. Kunnen jullie hier iets van maken? Kindje lag erg opgekruld en op 1 van de foto's ook wat gedraaid met het hoofdje. Kunnen jullie er iets van maken? Bedankt!
Hai dames, Een vraagje, ik heb vandaag een echo gehad met 12 wk en 5 dagen. Helaas had ze alleen het kleine echo apparaat staan ipv de grote, omdat de kleine ineens bij haar was weggehaald. Dus nu wat minder duidelijk beeld Maar we hebben een foto van de baby op zijn/haar zij en op zijn/haar rug. Omdat het zo wazig is, zie je volgens mij geen nub. Maar ik begrijp dat je het evt. aan de schedel kunt zien? Is dat met deze termijn te zien? Zo ja, dan wil ik vanavond foto van de echo plaatsen en aan jullie vragen wat jullie denken We hebben aan de gynaecoloog gevraagd of ze de nub kon zien, maar ze zei dat ze het niet goed kon zien en er sowieso geen uitspraken over wil doen.
Lastig Lies maar denk een meisje. Wvw, ja hoor. Plaats maar Als de vorm van de schedel goed te zien is moet het kunnen met die termijn.
Beeb thanks, doe ik dat gelijk. Grrr via laptop lukt het me niet om de afbeelding toe te voegen. Als ik op meer opties klik gebeurt er niets. Op telefoon werkt dat altijd.
De nub zie ik niet nee wvw. Jokiebear, ik durf er niks over te zeggen. Vind het niet duidelijk genoeg.
Gisteren met 15 weken en 3 dagen geslachtsbepalende echo gehad. Helaas lag de navelstreng voor het geslacht zodat ze niks kon zien. Ze had wel een vermoeden maar die sprak ze helaas niet uit. Ik ben best nieuwsgierig wat het word zouden jullie nav skull theory jullie bevindingen kunnen vertellen? Liefs!!