14w Geslachtsbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Selcan, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wie heeft met 14 weken een pretecho voor geslachtsbepaling gehad?

Bij wie hadden ze het geslachtje gelijk goed?
    En bij wie niet! Zijn er gevallen dat na een aantal weken toch een ander geslachtje werd gezien?

Ik ben met me 15 weken op vakantie voor 3 weken lang, dus wil het graag voor mijn vakantie weten!

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wij gingen met 14 weken voor een gewone pretecho, en heel toevallig kon ze het toen zien. Ik wist helemaal niet dat ze het zo vroeg konden zien. Inmiddels is het al 5 keer bevestigd, dus ga er vanuit dat ze het toch echt goed gezien heeft met 14 weken.
    Veel plezier bij de echo!

3. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Hier zagen ze het met 13.9 en is nu nog 2x bevestigd en gaat echt geen meisje meer worden.

4. Kikimv2

Kikimv2 Lid

17 mrt 2015
    45
    0
    0
    Met 13+0 weken werd er een meisje gezegd was tijdens de combinatie test. Toen werd er naar de nub gekeken en toen waren er al duidelijk schaamlipjes gezien.
    Toen met 15*1 weken naar Jan Koning geweest, nog steeds een meisje!!!!
    Het was zo duidelijk te zien maar straks met de 20 weken echo ga ik het weer vragen, echt geloven doe ik het pas als ik mijn dochter in mijn armen heb...hihi

5. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa bij het bureau waar ik heen ga doen ze dit soort echo's al vanaf 13 weken omdat ze het schijnbaar dan al kunnen zien. Ik ben alleen zo onzeker daarover straks kom ik van vakantie, heb ik vanalles gekocht, en komen we er achter dat het een ander geslachtje is ofzo...

Er staat, dat als ze het niet met zekerheid kunnen zeggen (als het een twijfel geval is) dat ze de volgende echo dan vergoeden helemaal gratis, om nogmaals naar het geslachtje te kijken. Dat geeft me dan wel weer zekerheid, bij twijfel gevallen willen ze je nog een keer zien...

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier 2x met 14 weken. Bij beide jongens hadden ze het goed gezien! :)

7. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Hier met 14 weken, 17 weken, 20 weken en 33 weken gezien en steeds hetzelfde geslacht bevestigd dus ik ga er vanuit dat het klopt ;)

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij hebben het met precies 14 weken laten doen, was goed te zien en het is nog steeds een meisje!:)

9. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Beetje wassen neus hè, die tweede gratis echo. Ze zullen het dan misschien minder snel toegeven als ze het tóch niet goed kunnen zien. Het blijft een kwestie van gokken met die termijn.

Ik zou een echo met 14 weken niet doen. Het blijft een gok en zonde van je geld. Als je terug komt met vakantie, zo rond de 17 a 18 weken dan is het hartstikke goed te zien :) hier worden geslachtsbepalingsecho's pas aangeboden vanaf 16 weken. Dat zal wel niet voor niets zijn :)

10. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben met 14.4 bij de vk geweest en ze wist vrijwel zeker dat een jongetje was. Er stak duidelijk iets uit.. en de vk wist zeker dat het geen navelstreng was. Vandaag voor een pretecho geweest met 16.5 en nu vrijwel zeker een meisje. Kindje had de beentjes over elkaar en ze heeft lang moeten zoeken en zag uiteindelijk alleen drie puntjes. Ben echt in de war nu.. natuurlijk is allebei welkom, maar ik moet even wennen aan het idee dat het nu toch een meisje blijkt te zijn en ben ook bang dat dit weer niet klopt. Heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt?

11. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Wij hebben het met 13 weken laten doen, maar het was bij ons toen best onduidelijk te zien op de echo, maar ze dachten een jongen! Durfde toen nog niet te gaan shoppen.

Daarna zijn we met 16 weken opnieuw gedaan en was het zeker een jongen en duidelijk te zien! en bij de 20 weken echo is dit bevestigd;).

Maar ik raad je aan om toch ff te wachten zodat je niet in die onzekerheid zit of ze het wel of niet goed hebben.. las op internet ook idd verhalen dat ze het wel eens verkeerd zouden kunnen hebben rond de 13/14 weken.

12. moon92

moon92 Lid

10 jun 2015
    47
    0
    0
    informatie adviseur hypotheken
    ede
    Wij hebben met 13 weken een geslachtsecho laten maken bij pretecho&zo! Het was overduidelijk dat we een jongetje krijgen.... zelfs wij konden het heel duidelijk zien op de echo!
    Met 14w+5d zijn we ook nog bij echowonder geweest en hier werd nog een keer bevestigd dat we weer een ventje krijgen!

Ondertussen zijn we al weer een aantal echo's verder en het is nog steeds een jongen!

13. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Wij hebben gisteren bij 15 weken de geslachtsbepaling gehad en t is echt zeker weten een meisje!! Je kon het ook heel duidelijk zien!!

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hier met 15+4 heel duidelijk een jongen en een meisje.

Deel Deze Pagina