Ik ben op zoek naar stoere, liefst korte meisjes en jongens namen die passen bij de naam ryan. Wie o wie heeft er nog mooie combi's in gedachte?
Mila Amy Anna Liv Liz Lizzie/y Isa Ise Rae Mara Bo Fem Noa Mae Lynn Dex Rik Liam Lex Milo Tim Mees Jari Max Jelle Lenn Senn Dave Stan Luuk Jan Robin
Voor een meisje vind ik amy en noa erg mooi.. Staan ook zeker op me lijstje.. Voor een jongen vind ik het toch moeilijk weer.. Hihihi Mn zoontje heeft 5 uur zonder naam gezeten hahaha.. Was de dag voor de bevalling toch niet blij met de naam en moest iets nieuws bedenken xD Dat wil ik niet nog een keer hahaha
Hmm, wat vind je van.. Alannah Brianna Bridget Caitlin Maura Maureen, Moreen Maurine Mona Nola Nora / Norah Noreen Aidan Barry Brady, Braden Brennan, Brendan Cody Colin Conor / Connor Devin Donovan Finley Kevin Liam Neil Nolan Oscar Patrick Shane ?
Wauw hahahahaha geen spijt van gehad hopelijk. .dat t niet de hormonen zijn geweest. . Haha Ben wel benieuwd welke naam je eerst had voor je zoon
Haha nee absoluut geen spijt van de late verandering... Ik vond eerst al jaren jayden een mooie naam maar doordat ik hem steeds meer in mijn omgeving voor hoorde komen had ik op best een laat moment toch besloten te veranderen hahaha... En blij ook... Vind deze naam veel mooier en beter bij hem passen