Skylanders wii, hoe of wat?

Discussion in 'De lounge' started by shay78, Nov 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shay78

shay78 Actief lid

Jan 29, 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zoon wil graag skylanders op de wii, dit lijkt ons ook heel leuk maar moet je niet eerst de eerdere pakketten kopen en spelen?
    Zodat je alle poppetjes hebt en alles doorlopen hebt?

Wie kan mij verlossen van deze brandende vragen...:D

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Met basispakket kom je heel eind. Zit genoeg in om mee te starten. Daarnaast heb je missies /opdrachten waarvoor je een bepaald popje nodig hebt. Zo heb je vuur, water, rots, wind etc. Nieuwe hebben ook vallen ( elk soort heeft een eigen val anders kun je hem niet vangen) en voertuigen. Voertuigen kunnen voor elk popje maar heb je water popje en water voortuig heeft hij extra krachten.

Al met als zou ik zorgen voor een standaard pakket. Wil je er popjes bij andere pakken dan uit het pakket. Bijv 1 vuur, 1 water etc. Acties als 1 +1 gratis is zo'n 3/4 x per jaar. Das de tijd om in te slaan voor verjaardag, feestdagen etc :)

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    nee hoor, je kan gewoon zo een starterspakket kopen, aansluiten en met de drie karakters die je erbij krijgt gaan spelen.
    Je kan dus gewoon de nieuwste kopen!

Mijn zoontje is er ook gek op, heeft al 2x van zijn eigen gespaarde centjes een nieuw starterspakketgekocht(giants en trap team) en nu krijgt hij de nieuwste van oma sint...

Het is wel zo dat je de oue poppetje ook op het nieuwe spel kan gebruiken, maar dat hoeft niet. De nieuwe poppetjes kunnen weer niet op de oude versies.

4. shay78

shay78 Actief lid

Jan 29, 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ok! Bij Bartsmit zijn ze nu 15 euro dus dat is idd leuk om te beginnen!!

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    je moet wel even kijken welke 15 euro is want als dat een hele oude versie is dan kan je daar misschien geen nieuwe poppetjes meer voor kopen. De nieuwste kost rond de 60 euro en bij bartsmit nu 15% eraf.

6. shay78

shay78 Actief lid

Jan 29, 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
  7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Indd goed kijken welke versie. Bijv de giant is nu goedkoop maar er zijn geen popjes meer voor te krijgen. Hooguit op marktplaats. De trapteam popjes zijn nu in de uitverkoop en nog redelijk te krijgen maar ook dit is op is op waarschijnlijk. Oude popjes kunnen wel op de nieuwe versie maar de nieuwe niet op de oude.
    De nieuwste Inc voertuigen etc is nu net uit en nog vrij prijzig.

Wil je voor een oudere gaan zou ik of kiezen voor trapteam of op marktplaats kijken voor een uitgebreide set van een oudere versie Inc popjes

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Die is goed. Poppetjes nog te krijgen

9. shay78

shay78 Actief lid

Jan 29, 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik schrok al hahaha fijn te horen. Las op wiki al welke poppetjes ik moet hebben, dus dan kan ik eventueel nog mp afstruinen.

10. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,655
    1,414
    113
    Game mania, used products, gameshop en dergelijke hebben vaak genoeg tweedehands poppetjes liggen voor een paar cent, wij zijn van het zomer begonnen met spyro's adventure, tweedehands op de rommelmarkt, een groot succes dus ook poppetjes bijgehaald al telkens voor een paar cent en hij heeft ze nu bijna allemaal. Ondertussen ben ik al druk aan het verzamelen geweest en heb ook al een bijna complete giants liggen, voor een prikkie en nu een skylander swapp force nieuw in doos gekocht voor 10 euro bij game mania ;). En van mijn ouders krijgt hij de allernieuwste skylander met zijn verjaardag.
    Als je tweedehands niet erg vind zijn er nog poppetjes zat te vinden van alle series.

11. shay78

shay78 Actief lid

Jan 29, 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou idd ook tweedehands zoeken!! Fijn om te lezen dat er meerdere mogelijkheden zijn!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben alle delen en ook dus nieuwe dus. Ook bijna allemaal compleet behalve deel 1 en de nieuwst natuurlijk. Combinatie van nieuwe en marktplaats. Op mp betaal je tussen de 2 en5 euro per stuk. Winkel de oude rond 8 en de nieuwe 15 per stuk. Denk dat we op 125 poppetjes zitten , 15 vallen en voertuigen pas 2.
    Nu spelen ze ook weer veel Disney infinity maar snap daar niks van haha

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij hebben trap team en aan die poppetjes enzo is nu heel
    Lastig aan te komen, hopelijk lukt dat binnenkort weer beter. Maar skylanders is leuk, enorm succes hier!!

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    Swap force is weinig meer voor te krijgen, lang leve marktplaats.

De verkoopster bij onze speelgoedwinkel gaf aan dag de spellen en sets voor de Wii eruit gaan en daarom nu flink in de aanbieding komen.
    De nieuwe spellen komen bijna allemaal nu alleen nog uit voor de Wii U.
    Misschien iets om rekening mee te houden ;)

15. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Deze is al wel redelijk oud (van 2013). Je moet dan wel opletten dat de trapteam en de nieuwe met de voertuigen er meestal niet op kunnen. Soms kan het wel maar krijg je een ander plaatje te zien (sommige karakters brengen ze steeds opnieuw uit). Er staat altijd achter op het pakje voor welke spellen ze geschikt zijn.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Spullen voor de Wii kunnen ook op de Wii-u. Andersom niet.

Share This Page