Hoi allemaal, Mijn man gaat volgend jaar op werkvakantie naar Afrika en daarvoor moeten we sponsoracties verzinnen. Ik heb de volgende acties al bedacht, maar misschien hebben jullie een leuke aanvulling? - oliebollen verkopen - moederdagontbijtjes verzorgen - lege statiegeldflessen - bingo organiseren - workshops organiseren - verkoop van... - - - wie helpt mee bedenken?
- oliebollen verkopen - moederdagontbijtjes verzorgen - lege statiegeldflessen - bingo organiseren - workshops organiseren - verkoop van... - Kleurwedstrijd organiseren - Benefiet avond ( zoals een diner avond) organiseren - - - -
Doe een sponsorloop of hou een knakworst-eet-festijn met een inleg van een bepaald bedrag. Ik weet niet in wat voor buurt je woont, maar een spelletjesmiddag ofzo? Grabbelton, zakspringen, darten, sjoelen etc. Honden uitlaat service? Kaarsen recycelen (omsmelten en in een glaasje met een lontje gieten)en weer verkopen, leuk voor de feestdagen? Flientje
Voor het goede doel willen de ouders vast wel een klein bedrag inleggen voor een kleurplaat. Net als je geld vraagt voor een spelletjes middag.
de zolders eens goed opruimen en veel spulletjes verkopen, bv op een rommelmarkt en dan erbij zetten dat het voor een goed doel is. misschien kleine spaarpotjes bij de plaatselijke winkeliers plaatsen, zodat mensen er een klein geld in kunnen doen. of vragen of een bv supermarkt wil sponsoren, ik noem maar wat. veel succes gewenst. joyce