Het zal je toch gebeuren zeg. Uitgegeven:30 juni 2009 11:27Laatst gewijzigd:30 juni 2009 11:37 AMSTERDAM - In een ziekenhuis in Den Haag heeft een doorgaans zeer gelukkige gebeurtenis onlangs een bizarre wending gekregen. Een inwoonster van Wassenaar bracht daar een donker kindje ter wereld. Zowel zij als haar echtgenoot zijn echter blank. De overspelige vrouw zou direct na de bevalling tegenover haar man hebben bekend dat zij niet trouw was geweest aan hem, meldt De Telegraaf. Een negroïde man, met wie de Wassenaarse negen maanden daarvoor seks heeft gehad, bleek de biologische vader. Verbijsterd De krant sprak met een goede bekende van de familie over de echtgenoot: "Hij was echt verbijsterd. Zijn vrouw kon niet anders dan de hele affaire opbiechten." De man zou inmiddels vertrokken zijn bij de kersverse moeder. Woordvoerster Tegenover De Telegraaf bevestigde een medewerker van het Bronovo-ziekenhuis dit verhaal. Een woordvoerster van het hospitaal zegt dinsdagochtend tegen NU.nl: "Wij doen geen uitspraken in verband met de privacy van de patiënten. In alle gevallen." © NU.nl/Dennis van Luling
Pffff, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je jezelf en vooral je man zoiets aan doet zeg.. En dan nog rustig die 9 maanden onschuldig blijven doen ook. Lekker hoor zo'n moeder.
Voor die man ook vreselijk. 9 maanden lang heeft hij uitgekeken naar de komst van zijn kind en dan ineens blijk je dus geen vader te worden .
"negroïde man"????? Ik wist niet dat we weer in de jaren 50 waren beland.... En tja, deze dingen gebeuren he? Zij kon er niet onderuit vanwege de donkere huidskleur van haar kindje, maar een behoorlijk percentage van de vaders is niet de biologische vader (iets van 10% ofzo) en voeden het kind wel alszodanig op.
Ik vind het heel erg voor die man die heeft 9 maanden gedacht dat hij vader werd het zal je moeder maar wezen !!
grappig. een vriendin van me heeft als vlos gewerkt in Ghana en die heeft foto's laten zien van witte kindjes. donkere kindjes worden wit geboren zei ze. maar dan nog zal het wel te zien zijn denk ik.
Ik hoorde het net, tja, het zijn niet alleen de mannen die vreemdgaan he!? hihi! Echt een bitch, een van de mooiste dagen/dromen van haar ex heeft ze wel even mooi verpest zeg! Eigen schuld dat ze nu alleen is! HA!
Ik denk dat als ik dat mijn vent zou flikken, ik een groot probleem had. Maar zoiets krijg ik echt niet over mijn hart. Wat een mens zeg... Grootste droom van iedere toekomstige vader, en dan lijkt het net alsof je bij de geboorte met een mes in je rug gestoken word.(voor de vader dan) Als je vreemdgaat wees dan eerlijk.
Donkere kindjes worden idd licht geboren maar dit veranderd wel vrij snel. Oei oei die arme man dacht papa te worden en blijkt gewoon bedonderd te zijn.
Nu houd ik helemaal niet van vreemdgaan, begrijp me niet verkeerd, maar vind dat de dame in kwestie wel weer gelijk heel erg wordt veroordeeld, zonder dat iemand ook maar enige achtergrond kent. Voor hetzelfde geld is die kerel al 15x vreemdgegaan, is hij een enorme alcoholistische hufter die haar regelmatig alle hoeken van de kamer laat zien, en deed zij het 1x buiten de deur omdat ze eindelijk een kerel tegen kwam die een keer aardig tegen haar deed, heeft ze daarna 9 maanden doodsangsten uitgestaan omdat ze bang was dat hij erachter zou komen en haar dan zou lynchen. Ik fantaseer er maar op los hoor haha, maar dan zeggen we: zijn verdiende loon. Nietwaar?
ook al is je kerel de grootste hufter, moet je dat dan beantwoorden met vreemdgaan? lekker simpel zeg, ooit van communiceren gehoord of je koffers pakken? ga dan je eigen weg en uit elkaar, ik blijf erbij, wat een dom wijf.
Dan nog vind ik dat geen vrijbrief om maar even vreemd te gaan. Als je zo'n vent heb dan kan je nog proberen het op te lossen, maar persoonlijk zou ik hem dan al lang gedumpt hebben. Vreemd gaan is bij mij gewoon echt geen optie.. Je heb een relatie en daar zou je aan kunnen werken (er zit tenslotte iets niet goed als je aan vreemdgaan denkt) of je kan de relatie beeindigen.
Ik heb weer wat gezegd hoor Probeerde alleen met een vreselijk overdreven voorbeeld duidelijk te maken dat het wel heel 'simpel' is gelijk een oordeel klaar te hebben liggen over de vrouw in kwestie, als je totaal geen achtergrond weet. Heb in mijn leven al genoeg meegemaakt om te weten dat niet alles zo zwart-wit ligt (was dat maar zo, dan was het leven een stuk makkelijker). Er zijn zoveel grijsgebieden, en zelfs als het gaat om dingen die ik zelf nooit zou doen (of denk dat ik die nooit zal doen), veroordeel ik een ander nooit zonder te weten om welke reden die situatie is ontstaan. En nogmaals, ben hartstikke tegen vreemdgaan en zou dat mijn hubbie niet aandoen! Neemt niet weg dat het voor hem ontzettend erg is en dat ik me alleen maar kan voorstellen hoe groot die klap voor hem geweest moet zijn.
Ach, blijkbaar zijn we allemaal heiliger dan de paus om iemand zo hard te mogen aanvallen... (ik vind dat gescheld ook een beetje kort door de bocht)