Neeeej, gaan ze scheiden? *google* Ze gaan uit elkaar... waren niet getrouwd. Maar ze krijgt wel 125 miljoen van hem. Goed geregeld zeg ik dan! Sneu voor de kids. Ik heb de film een klein stukje gezien, maar vroeger de hele film. Ik kan me alleen herinneren dat ie best slecht was, maar Johnny maakt veel goed.
Trouwens een ontzettend goeie acteur, in werkelijk elke rol die hij doet is hij anders. Dit in tegenstelling tot bijv. een Jim Carrey, die altijd hetzelfde personage is met zijn gekke bekken in welke film hij ook speelt, altijd hetzelfde. Depp is echt altijd anders, kwa uiterlijk, kwa spelen, dialecten, echt heel erg goed.
Geen idee hoe de film af liep is al lang gelden dat ik hem heb gezien. Het enige dat ik nog weet hoe lekker Johnny eruit ziet in deze film
Mee eens Booey! Ik ben ook een grote Depp fan (als sinds 21 Jumpstreet ) Maar hij is extra goed in de rollen, waarbij hij een béétje vreemd is, zoals Charlie & the Chocolat Factory, Edward Scissorhands, Alice in Wonderland, Pirates of the Caribbean, Sleepy Hollow, etc Ben dan ook erg benieuwd naar Dark Shadows.