zooooooo moe

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marjonz, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjonz

marjonz Lid

25 okt 2007
    73
    1
    0
    Hallo

Ik ben nu 35 weken zwanger en ik ben sòchtends zo moe dat ik mijn bed niet uit kom. ik heb nu de laatste 2 week een verkeerd ritme gecreeerd. ga op tijd op bed,rond 10 uur en slaap heel onrustig,word s ochtends als man eruit gaat wakker en ga er even uit om te plassen,maar dan... ga ik er weer mijn bed in. en word dan altijd pas rond 11uur,half 12 wakker en moet mezelf echt toespreken dat ik er voor 12 uur uit ga.
    dan kom ik fluitend de middag door,na het avond eten wel even een gaapdipje maar verder gaat mijn dag dan goed. maar moet wel rond 10 uur weer op bed omdat ik moe begin te worden.

ben ik TE moe,of is dit heel normaal dat je de laatste weken meer tijd in je bed doorbrengt dan ergens anders.

groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Het is normaal dat je aan het einde van de zwangerschap moe bent en meer behoefte hebt aan slaap. Dit is een soort voorslapen op wat komen gaat!
    Maar je kan je zelf ook moe slapen...Dit betekent dat je het je lichaam kan aanwennen.
    Probeer een doel te hebben elke dag. Sta optijd op, maak een wandeling, doe wat kleine huishoud dingetjes, spreek af met een vriendin. Ga 'smiddag even plat 1a2 uurtjes. En om 22 uur er weer lekker in!

Imke

Deel Deze Pagina