Grrr wat een rot site is dat ook.. je probeert vanalles om er maar vanaf te komen.. en het lukt me gewoon niet.. iedere link die ik aanklik geeft een fout aan.. ik word hier zoo kwaad van.. das toch niet normaal.. sorry moest ff stoom afblazen!
Nog niet? Ik weet dat het 3 jaar geleden bijna onmogelijk was, maar ik dacht dat ze dat inmiddels wel verbeterd zouden hebben...
was het maar waar.. de website wil gewoon niet laden, en je blijft foutmeldingen krijgen.. kom geen steek verder.. word hier zooo boos en gefrustreerd van.. grr
dat is dus het nadeel.. die foutmelding... ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet echt niet.. de link geprobeerd. en ik krijg dit:
nou het lijkt gelukt.. heb een knopje aan kunnen klikken van bevestig het verwijderen.. afwachten maar..
Mocht blijken dat het niet gelukt is: zet dan een paar linkjes naar 'sites voor volwassenen' op je pagina, druk op de 'niet OK' knop en wachtbaf wat er gebeurd. Als het goed is, heb je er dan geen omkijken meer naar.
Via die link is het idd zo gebeurd. Mijne is nu ook pleite Zullen ze leuk vinden daar bij hyves haha, dankzij dit topic zijn er opeens allerlei profiels weg
ook leuk als je je emailadres en ww van jaren terug ni meer weet. zo mijn vriend die heeft echt jaren geen email gebruikt is anti pc haha.. en tjah dan word het lastigom ww op te vrageb en te verwijderen.. paar x gemaild naar ze maar krijg natuurlijk antwoord op bij hun bekende email lol.. en daar kan ie ni in ... ik weet wel dat ik zelf ook zo heb lopen vloeken met mijne verwijdere kwam ni verder
Thanx ik ben er nu ook definitief vanaf!! Had hem niet geactiveerd meer staan maar nu dus echt gewist! Jippie!!!
Vreemd! Door jouw bericht dacht ik, hmm, waarom verwijder ik mijn hyves ook niet. En het ging verrassend makkelijk. Heb gelijk even mijn ongebruikte myspace en twitter ook weggegooid. Toch wel fijn .
Ik heb dat vorig jaar gedaan. Nooit meer mailtjes gehad ook. Maar je gaat bijna twijfelen als je het doet. Ze bestoken je ondertussen met dingen als: Wil je je account echt verwijderen? Je kan het ook koppelen met facebook! Deze vrienden gaan jou missen! je durft haast niet meer