hoi we hebben een zoon van bijna 9 weken oud en tot nu toe huilt hij erg veel. na een voeding is het vaak mis en s'avonds de hele avond. word er zo moedeloos van!! ik weet niet meer wat ik moet. ben al van voeding verandert, regelmaat nog strikter toegepast en veel rust, of te wel de 3 r heb ik hier volop. ook slapen doet hij overdag met hazeslaapjes. s'nachts gaat het gelukkig goed. heb ook nog een meid van bijna 3 die ook aandacht nodig heeft en de huishouding wat ook door gaat. ik hoop zo dat het snel over is want ik word er een beetje gek van. het is verder een lief kereltje hoor maar het gehuil sorry moest het ff kwijt. gr rianne
ruikt hij zuur uit zijn mondje? of idd krampjes? als het echt na elke voeding is komt het dan ook omhoog of spugen? Liefsz 8)
als het na de voeding begint dan zou je bijna denken dat het aan de voeding ligt. heb je al overleg gehad met de huisarts of cb ofzo. sterkte!
hoi het zijnn volgens mij geen krampjes, hij huilt zomaar, heb al met het cb overleg gehad en die zeiden dat ik de 3r toe moest passen, doe ik dus en verder zeiden ze dat het waarschijnlijk een mannetjes is dat minder slaap nodig heeft. ( hij is bij ons uit eindelijk wel rustig) zelf dacht ik ook misschien iets met de voeding ( heb friso comfort) maar om over te stappen is niet een beslissing die je snel neemt omdat ze van de overgang ook onrustig kunnen worden. bel morgen de huisarts voor een afspraak
Hoi Rianne, Onze zoon heeft ook erg veel gehuild in de eerste weken. We zijn er nu eindelijk achter dat hij "verborgen reflux" heeft. Hij spuugde nooit, maar slikte de voeding weer in. Met als gevolg dat hij maagzuur in z'n slokdarm kreeg en ook weer meteen doorslikte, dus nog een keer brandde in z'n keel. Dat deed ontzettend veel pijn. We zijn met hem naar een osteopaat geweest en hij heeft z'n nek behandeld, het zat helemaal vast. Ook hebben we Zantac voorgeschreven gekregen tegen maagzuur, via de huisarts. Sinds 2 wkn hebben we een heel ander kindje! Misschien dat je eens kunt googlen op reflux en de symptomen, of je er iets in herkent... bij ons werd het ineens duidelijk. Succes, Trix
hier ook hetzelfde en blijkt ook reflux te zijn zantac gekregen en een heel verschil laat het maar goed nakijken want leuk is t niet!!succes
ga morgen in elk geval naar de huisarts en ga niet eerder weg voordat ze hem goed nakijken. misschien verborgen reflux? of kiss syndroom? ( heb ff gegoogled ) ik laat het jullie weten. bedankt voor de reacties thanks trix zou best eens een reflux kunnen zijn zoals ik het zo bij je lees. hoop dat de dokter uitsluitsel kan geven.
Wat voor een voeding krijgt hij nu? Is het voeding voor KMA? Dit deed mijn zoontje ook heel erg namelijk. Voor zijn slaapjes ben ik hem gaan inbakeren in een Puckababy en dat heeft ook enorm geholpen!
Zou inderdaad even een afspraak maken met de ha hier over. Ik dacht net zoals meerdere meiden aan reflux of koemelkallergie. Google er even op, misschien heb je een herkenning