Zoontje 20 maanden suikerziekte?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ylaisa271982, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Hoi,
    Ik hoop dat er niks aan de hand is, maar het baart me toch zorgen. Misschien dat iemand mij gerust kan stellen of herkenning ziet. Sowieso bel ik morgen de HA voor de zekerheid.
    Mijn zoontje van 20 maanden is een vrolijk ventje! Vorige week heb ik hem 's ochtends laten slapen tot het half 11 was, toen toch maar wakker gemaakt..alleen was hij amper wakker te krijgen. Half slapend uit zijn bedje gehaald en aangekleed..en in de kinderstoel gezet..waar hij door een aai over zijn bol weer bijna in slaap sukkelde..en in al die tijd had hij nog geen kick gegeven..terwijl hij normaal de oren van mijn hoofd afkletst..de fles dronk hij half slapend weg en het broodje hapte hij gulzig weg..en toen ik hem uit zijn stoel haalde viel hij bij mij alweer in slaap..op de bank gezet..en toen is hij een kwartier suf voor zich uit gaan kijken..daarna schijnbaar bijgekomen..en doelloos door de kamer gaan lopen..en uiteindelijk blij gaan spelen. Dit alles vond ik al raar..want zo suf is hij nooit..en slaapt ook nooit zo lang! Die dag erop heeft hij buiten de fles om 's ochtends ..2 flessen van 200ml diksap weggedronken..ruim 200ml melk 's middags..en ah einde vd middag ook weer 2x 200ml diksap en een fles toe van 200ml..is dus tegen 1,5liter vocht aan. Normaal drinkt hij nooit zoveel! Drinkt hij 's ochtends buiten zn fles om..een half flesje diksap en hetzelfde geldt voor smiddags..Gister idem..ook zoveel gedronken..en vandaag ook. VErder is hij erg vrolijk..en speelt graag!
    Kwam moeheid is hij wel altijd degene ( hij heeft een tweelingzusje ) die tijdens wandelen snel in slaap valt in de wagen..in de auto..en je kan hem slapend zn jas uittrekken..etc
    Hij is obssesief als het om eten gaat, propt zn mond vol..pakt eten van zn zusje af en af en toen denken we weleens of hij wel een grens kent...maar zo ken ik hem altijd al..hij is toch wel vaak jammerig..hij plast ook veel..waardoor hij vaak 'ochtends is doorgelekt..
    MIsschien zie ik spoken..maar dit is zo ineens gekomen ( dat vele drinken icm die extreme vermoeidheid op 1 ochtend )dat het me echt is opgevallen

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Is hij niet gewoon ziek geweest? Mijn zoontje is laatst zo ziek geweest ( week spugen en diarree) en sindsdien eet en vooral drinkt hij heel veel. Ook is hij nog moe.

3. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Nee hij is niet ziek geweest, althans niks gemerkt..geen koorts/niet spugen/ hij had alleen 2 dagen ervoor een mega poepluier maar geen diarree

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kan best zijn dat hij iets onder de leden heeft (gehad)
    2 weken geleden was mijn dochter ook heel suf wou niks en klets ook behoorlijk de oren van je hoofd.
    enige wat ze had was dorst en er ging aardig wat thee en limonade in.
    aan het einde van de week gooide ze opeens alles er uit (over geven) en toen was het gelijk helemaal over en was ze weer de oude.

zou het in de gaten houden mocht hij weer zo een dag hebben of meerdere keren achter elkaar en je vertrouwd het toch niet dan de HA bellen.
    komt er suiker in de familie voor?

Deel Deze Pagina