al 3 maanden gestopt met de pil ..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkertje, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hoihoi

Inmiddels ben ik al 3 maanden gestopt met de pil, maar ben nog altijd niet ongesteld geworden, een heeeeel klein vleugje net na de pil maar dat was echt heel weinig..
    Veel symptomen gehad die leken op een zwangerschap maar dit was niet het geval ( bloedtest en alles waren negatief) dus echt van het ontpillen..
    Zijn er methodes om de natuurlijke menstruatie op te wekken of iets? Duurd zolang :( ...

2. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Helaas kan het een behoorlijke tijd duren voor je natuurlijk cyclus na pilgebruik op gang komt.
    Er bestaat medicatie om een menstruatie op te wekken, zodat je als het ware met een schone lei begint, maar ik weet niet na hoeveel tijd een arts daarmee begint. Misschien contact opnemen met de huisarts?

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik ben na 100 dagen naar de huisarts gestapt. Lichaam doet niet wat het hoort te doen en werd gelukkig snel geholpen! Nu bijna een jaar verder en nog bezig met een eisprong opwekken. Ik zou gewoon aan de bel trekken. Nee heb je, ja kun je krijgen.

4. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Vervelend is dat wachten he. Bij mij duurde het ruim 4 maanden. In die tijd is wel mn schildklier getest en heb ik een echo gehad om pcos uit te sluiten. Ik heb er toen voor gekozen om niet met hormonen menstruatie op te wekken, je wil juist zonder hormonen verder en ik kan me voorstellen dat het je lichaam weer id war kan schoppen. Zal wel vd oorzaak afhangen natuurlijk maar voor "ontpillen" zou ik het niet doen

5. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Ik werd pas na 1,5 jaar weer ongesteld. 1 keertje na 9 maanden opgewekt met primolut door huisarts maar vervolgens weer 9 maanden niets. (Toen trouwens nog geen kinderwens)

Uiteindelijk 3 keer in een wip zwanger geraakt met cyclussen die variëren van 32-64 dagen. Sinds 2005 nooit meer aan de pil geweest.

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ben ook na 90 dagen naar de huisarts gegaan.
    Kuurtje gekregen en daar een menstruatie door gehad. Daarna duurde het weer een eeuwigheid, dus opnieuw naar de huisarts geweest.
    Bij mij had het een oorzaak (PCOS). Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo is, maar ik zou gewoon naar je huisarts stappen als je het echt te lang vindt duren.

7. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was na 3 maanden naar de ha gegaan en heb een kuurtje gekregen. Daarna is het weer op gang gekomen. Je zou iig de ha eens kunnen bellen en bespreken wanneer ze het te lang vinden duren? Ik was zelf erg blij dat er iest ging gebeuren na al het wachten.

Deel Deze Pagina