Ja, heel stom dat ik dat hokje per ongeluk heb aangevinkt.Was gewoon de bedoeling om hem anoniem te houden uiteraard. Ik hoop dat de beheerders het aan kunnen passen. Heb ik al wel om gevraagd.
Ik heb gestemt op "het is ooit wel een keer gebeurd" In het begin dat we samenwoonden was niet een makkelijke periode, mijn vader net overleden en ik kwam zonder werk te zitten en had veel opgekropte woede en depressie en toen heeft hij eens zo het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald dat ik sloeg Was niet overdreven hard maar is daarna ook nooooooit meer gebeurd. Zijn opmerking erna was "Zo schat lucht het een beetje op, ben je nu die woede kwijt?? Kom hier en geef een knuffel, het is al goed schatje" Dat vergeet ik nooit meer dat hij dat zei. Met mijn ex (ik was toen 16 en 2jaar iets met hem gehad)had ik vaak slaande ruzie's en kwam ik regelmatig met blauwe plekken of een blauw oog thuis.... 1x en nooit meer heb mijn man geslagen dus....
Ik sla mijn man niet, maar ook hier vliegt er wel eens wat door de kamer Of ik loop naar boven en ga met de deuren slaan
Absoluut niet! En we gooien ook niet met spullen naar elkaar, schreeuwen en schelden niet en gooien niet met deuren. Kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit kan doen tegen hem! Natuurlijk hebben we wel eens woordenwisselingen (echte ruzies zijn al een tijd geleden gelukkig), maar als het te heet onder onze voeten wordt, koelen we gewoon eerst even af voordat we er verder over doorpraten!
Nee, het zou niet eens in me opkomen! Ben wel eens (okee, meerdere keren) vreselijk boos op hem geweest en ik verhef mijn stem en scheld wel eens (ook niet goed, natuurlijk).
Nee, mijn huidige partner zal ik nooit slaan. En hij mij ook niet, overigens. Ik heb wel een vervelende relatie gehad, waar mijn toenmalige partner emotioneel chanteerde en soms wat hardhandig werd. Toen het een keer echt te ver ging heb ik een asbak naar zijn hoofd gesmeten. Valt niet goed te praten, maar hij begon (weer) en ik was het zat. Zo, pats tegen zijn voorhoofd.
uhm.. niet als we ruzie hebben haha grapje.. slaan niet, schreeuwen soms wel.. is echt niet slecht hoor.. ik voel mij gewoon veilig bij mijn vent en durf me gewoon te laten gaan, anders krop ik het zo op en dat is ook niet goed..
Uuh, maar je kan toch gewoon even weglopen en het later uitpraten? Opkroppen is niet goed, maar schreeuwen tegen elkaar vind ik niet normaal (en een lekker voorbeeld naar je kinderen...). Ik durf me zeker te laten gaan bij mijn man, maar vind het respectloos en onfatsoenlijk om tegen hem te schreeuwen (andersom ook).
Wij slaan niet en schreeuwen ook niet tegen elkaar. Wij praten. Kunnen best boos zijn op elkaar soms, maar we maken het bespreekbaar zonder kinderachtige praktijken... Zijn wij nou saai?
Ik heb mijn ex 1 keer geslagen, was toen ontzettend boos. Het is niet goed te praten, maar op dat moment had ik mezelf niet in de hand.
We stoeien wel heel veel en dat gaat soms best hardhandig ! Alleen als dochter niet in de buurt is trouwens. Maar écht slaan? Nee, absoluut niet! Ik weet ook wel zeker dat vriend uit reactie alleen al, terug zou slaan. In het prille begin van onze relatie heb ik hem wel eens een klap gegeven tijdens een ruzie. Schrok hier zelf echt heel erg van en het is ook nooit weer gebeurd. Nee als we ruzie hebben, dan ontlopen we elkaar even. En doen we zo normaal mogelijk zodat onze dochter er niets van mee krijgt.
Als we ruzie hebben sla ik heel snel ja. Hij slaat nooit terug. Oja en ik gooi alles tegen hem aan wat in mijn buurt staat. Opvliegend typje he ben ikke.
slaan niet, gooien en schreeuwen wel. trouwens lopen we altijd weg van de kinderen en echte ruzie met schreeuwen e.d. gebeurt amper. ik gooi vaak puur uit machteloosheid en meestal in het niets tegen een muur ofzo..
Wow, wat een eye-opener, de uitslag van deze poll. Er zijn nog best veel vrouwen die hun partner wel eens een mep verkopen... Triest...