Slaan jullie je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Sla jij je partner?

1. Nee, ik sla mijn partner nooit

2. Ja, het is ooit een keer gebeurt

3. Ja, ik sla mijn partner af en toe

4. Ja, ik sla mijn partner regelmatig

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    In weglopen zijn we beide niet zo goed.. MAAR er word niet geschreeuwd waar onze zoon bij is.. Gebeurd wel een enkele keer dat er flink gediscusseerd wordt tussen mij en mijn man..

Nu hebben we weinig ruzie, dat scheelt ook al een boel denk ik.. Mochten er idd dingen door het huis vliegen (guilty:D) dan is dat alleen als Lenn er niet bij is..

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Nee, geslagen heb ik mijn partner nooit.
    We hebben wel eens een woordenwisseling en ik sla wel eens met een deur, maar dat is ook alles.
    Als ik weg loop als we zo'n woordenwisseling hebben. Krijg ik naar mijn hoofd geslingerd "ja, loop maar weg, lekker makkelijk is dat" en is het daarna ook moeilijk om terug te komen op waar de woordenwisseling nou echt over ging. Dat heeft te maken met hoe het vroeger bij hem thuis ging bij ruzies.

3. misschien tijdens het stoeien?? dat zie ik niet als slaan.. anders slaat mijn kind mij ook :p

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Jep.. heel triest. Maar de seks daarna..WOEST.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Tijdens het stoeien, that's it.
    Ohnee wacht, 1 keer heb ik hem echt gemept.
    Ik was een heel enge film aan het kijken, hij liet mij geweldig schrikken en toen heb ik, puur uit reactie, hem een klap in z'n gezicht gegeven. :) Hij kon er gelukkig wel om lachen!

Je vriend slaan is geen vereiste voor woeste seks trouwens...tenminste, in mijn persoonlijke ervaring niet. ;)

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ;)

Deel Deze Pagina