In weglopen zijn we beide niet zo goed.. MAAR er word niet geschreeuwd waar onze zoon bij is.. Gebeurd wel een enkele keer dat er flink gediscusseerd wordt tussen mij en mijn man.. Nu hebben we weinig ruzie, dat scheelt ook al een boel denk ik.. Mochten er idd dingen door het huis vliegen (guilty) dan is dat alleen als Lenn er niet bij is..
Nee, geslagen heb ik mijn partner nooit. We hebben wel eens een woordenwisseling en ik sla wel eens met een deur, maar dat is ook alles. Als ik weg loop als we zo'n woordenwisseling hebben. Krijg ik naar mijn hoofd geslingerd "ja, loop maar weg, lekker makkelijk is dat" en is het daarna ook moeilijk om terug te komen op waar de woordenwisseling nou echt over ging. Dat heeft te maken met hoe het vroeger bij hem thuis ging bij ruzies.
Tijdens het stoeien, that's it. Ohnee wacht, 1 keer heb ik hem echt gemept. Ik was een heel enge film aan het kijken, hij liet mij geweldig schrikken en toen heb ik, puur uit reactie, hem een klap in z'n gezicht gegeven. Hij kon er gelukkig wel om lachen! Je vriend slaan is geen vereiste voor woeste seks trouwens...tenminste, in mijn persoonlijke ervaring niet.