Dju toch hé. Ik moest naar toilet terwijl de meisjes in hun eetstoel zaten (en mijne man sliep nog) dus ik denk ik laat ze even zitten en ga vlug naar toilet. Ineens hoor ik een van de meisjes huilen en een paar tellen later hoor ik nen bonk. Ik dacht eerst nog een seconde dat mijne man opgestaan was en lawaai gemaakt had maar mijn gevoel was toch dat het een van de meisjes was die gevallen was. Dus ik spurt af toilet naar de living en F lag naast hare eetstoel . Ze huilde heel heel fel maar is wel vlug gestopt toen ze getroost werd. Ze heeft een rode plek op haar voorhoofd dus is waarschijnlijk recht op haar hoofd gevallen . Verder is ze vrolijk en speelt ze gewoon. Ik vroeg aan mijn man of we toch niet naar de dokter zouden bellen maar hij vond dat niet nodig want ze was toch vrolijk nu :x . Ik heb natuurlijk toch gebeld en we moeten ze goed in het oog houden: als ze suf wordt, overgeeft of de zwelling veel erger wordt, moeten we naar het ziekenhuis. Oh wat voel ik me schuldig. Had ik ze maar eerst in het park gezet vooraleer ik naar toilet ging. Ik twijfelde nog maar omdat ze niet meer graag in het park zitten, dacht ik laat ze maar even zitten voor die paar minuutjes . Hopelijk houdt ze er niks aan over ocharme . Iedereen die nog nen eetstoel moet kopen: geen van pericles. Die bandjes blijven niet goed zitten... . Ik heb dit trouwens een tijdje geleden nog kunnen voorkomen. Toen hing een van de twee er ook al half uit. Maar dat was ik blijkbaar al wat vergeten want anders had ik ze echt wel in het park gezet .
geen wekadvies gekregen voor de komende 24u? kindje niet meer dan 2u laten slapen, dan wakker maken om te zien of ze nog goed reageert. dus ook 's nachts.
Het is ook doodeng! Maar geloof me, het zal niet de laatste keer zijn dat het je overkomt! Nu zijn ze nog jong, maar over een paar maanden zul je ze OF moeten leren dat ze eerst met de benen naar beneden moeten OF tuigjes kopen (bij de prenatal). Mijn zoontje is met 13 maanden uit zijn stoel gevallen/ geklommen. Ik hoorde ook een bonk toen ik heel even naar de koelkast liep, en toen kwam hij kruipend naar me toe hehehe
Heb zo'n schrik dat ze dadelijk een hersenschudding ofzo heeft . Al is ze net terug wakker en is ze heel vrolijk verder. Maar ze lag daar zo eng en mijn hart sloeg enkele tellen over moet ik zeggen. Goh ik hoop dan toch dat ze vlug leren om met hun beentje eerst naar beneden moeten want dit kost me anders enkele jaren van mijn leven .
ja moest ik ook bij Amy-lynn toen ze van trap was afgevallen om de 2 uur wekken omdat als er een kleine bloeding ontstaat na een val in de hersenen dat vaak pas na uren te bemerken is nu zou ik me van een val uit een stoel iets minder zorgen maken dan van boven naar beneden van de trap.
Kan de beste gebeuren, toch...? Kinderen zijn nu eenmaal stront-eigenwijs en doen altijd precies dat waar je niet van uit gaat Maar maak je niet al te veel zorgen, hoor! Gewoon goed in de gaten houden en idd elke 2 uur even wakker maken; dan valt het allemaal wel mee. Als ik zie hoe vaak onze kleine man zijn hoofd al (hard) heeft gestoten of erop gevallen is... Maar hij mankeert niks. De bult is zo weer weg en wij als ouders hebben er langer last van dan hijzelf. Komt goed!
welk stoeltje dan ook je mag je kindje niet uit het oog laten.. Let op dit is geen aanval maar bij ieder kinderstoeltje kan een kind als hij/zij wil uit. Het zijn nou eenmaal vindingrijke kindjes.... Hoop dat het nu weer goed gaat met jullie kindje
ze zeggen niet voor niets dat je je kindjes nooit alleen ergens in moeten laten zitten waar ze kunnen uitvallen terwijl je zelf niet in de kamer bent.. ze hoeven er niet persee uit te vallen, maar als ze gaan hangen en het stoeltje valt om terwijl ze er nog in zitten??... ik hoop dat het nu wel wat beter met je meisje gaat.. en jij hebt weer een wijze les geleerd hihi
Ooh wat schrikken...! Ik wil ook wel eens ff wat pakken of een plasje doen (ben altijd heel snel).. Misschien toch maar niet meer doen. Succes met je meisje, ik zou ook een wekadvies hanteren.