Eliza heeft altijd haar knuffel mee in bed, zonder dat ding slaapt ze niet. Toch vind ik het niet zo veilig. Ik heb begrepen dat ze door de spullen heen moeten kunnen ademen en dat is bij deze knuffel niet het geval. Ook kom ik vaak bij haar en dan ligt ze er bovenop. Wat hebben jullie kleintjes in bedje liggen?
Luca heeft meneer Beer en meneer Muis in zijn bedje Als hij slaapt gaan we altijd even kijken en halen we meneer Beer weg omdat deze vaak op zijn gezichtje ligt.
danisha slaapt met speen en met knuffel.. die ligt ook regelmatig op haar hoofd maar dat kan geen kwaad vind ik.. één beweging en de knuffel valt er af en ze kan ook nog wel gewoon ademhalen anders lag ie er ook niet bovenop..
Jesper heeft een speen en een zachte knuffel, tutknuffeltje. Deze ligt ook wel op zijn gezichtje, maar kan hij gewoon doorheen ademen en als hij zijn gezichtje even draait dan ligt het knuffeltje er al weer af.
april heeft en speen en een nijntje met knuffeldoekje eraan vast mee in bed en de speen en nijntje ligt meestal gewoon naast haar als ze in slaap is gevallen de andere 2 meiden hadden hun speen phoebe had een schaapje en angelina een slungerig konijntje en die hadden ze altijd in een houdgreep haha
Sam heeft een speen, een schaap, een beer en een rammelaar (ook knuffel). En vooral 's ochtends is ze daar flink tegen aan het kletsen.
Giovanna heeft een spuugdoekje mee in bed, zonder dat ding slaapt ze niet! Gelukkig heb ik der daar zoveel van dat ik niet bang hoef te zijn dat ik er 1 kwijtraak haha. Ligt ook vaak op haar hoofd en dan leg ik het wat aan de kant, ik kan hem alleen niet weghalen want dan word ze wakker.
mijn dochter heeft een speentje en af entoe een tutdoekje. vooral overdag wil ze dit hebben en legt het dan op haar oogjes of gezichtje neer om te kunnen slapen. soms gebruikt ze ook haar handjes om voor haar oogjes te houden maar dit knuffeldoekje is gewoon haar favoriet en als het op haar hoofdje ligt gaat ze der met de rhandjes over heen tot dat ze in slaap valt zo schattig maar ik vind hte ook erg eng en zodra ze in slaap valt gaat dat doekje van haar gezichtje af
Mijn zoontje heeft een speen en een hydrofiele luier in bed! Zonder die luier doet die het echt niet!
bij lars staan er een paar knuffels tegen het kopschot en een tutpopje. bij het inslapen heeft hij die stevig vast, maar als hij slaapt kan ik hem zo pakken. doe ik niet, want als hij wakker word pakt hij popje en dan slaapt ie zo verder. popje gaat ook regelmatig in de wasmachien, vind ie ook niet erg.
Hier heeft mijn zoontje een muziekballetje in stof in zijn bed, maar het ligt wel aan het uiteinde van zijn bedje, het dient enkel om muziek te spelen. Zijn knuffel ligt beneden in zijn park dus niet in zijn bedje. Zijn tutje geef ik enkel om de slaap te vatten, daarna neem ik het weg. Ik geef niet graag iets dicht bij hem om te slapen, want je weet maar nooit. Als ik erbij ben in zijn park benenden kan het minder kwaad. Dan heeft ie zijn knuffel bij zich en als hij in slaap gevallen is, leg ik het opzij. Groetjes
Jelle heeft een oranje giraf, een knisperpoppetje van Dirfax, 3 tutjes en een doekje.... En ik hoef echt niks weg te halen, hij merkt het meteen...
Laura heeft helemaal niets als ze naar bed gaat! Ze heeft het niet nodig! Haar duimpje is blijkbaar genoeg!
hier ook alleen zijn slaapknuffel en zijn speen! Die 2 dingen komen het bedje niet uit! ALLEEN voor het slapen! Dus overdag heb ik een speenloos kind. Dus hij weet ook precies wanneer het bedtijd is dan! Bedje is om te slapen zeg ik altijd 1
Britt heeft ook niks.... voorheen had ze wel een nijntje en een knuffeldraakje maar ze gaat er mee spelen al in het midden in de nacht! Spelen is niet erg maar dit gaat met een ongelovelijke herry dat ik dit niet nodig vindt!..Ik heb ze weg gehaald en ze mist niks lijkt...Ze heeft voldoende aan haar vingertjes
een nijntje met knuffeldoekje, een hondje, en een eendje, drie knuffeltjes, en aan het voeteneind ligt een tutpopje met een belletje maar die ligt daaromdat er geluid in zit en daar wordt hij wakker van als ie boven ligt.. ik heb de knuffels er meer liggen zodat zijn spenen niet makkelijk uit bed vallen...
Sam heeft meneer aap (het is een beer ) en een speentje..! Ook als hij verdriet heeft, dan is hij te troosten met Meneer aap en mij