Ons meisje wordt binnenkort 23 maanden oud. Ze heeft nog een piepklein babyzwembadje, waar zij eigenlijk al aardig is uitgegroeid. Nu is het een klein waterratje en ik wilde dus een ander badje kopen. Nu kom je uit óf op nog van die kleine babybadjes of op modellen "vanaf 3 jaar" met zo'n verbodsbord plaatje erbij. In hoeverre is dat reëel? Ik bedoel: ik laat ze echt niet alleen in dat badje zitten, nog geen seconde. En ik wil dan een badje waar ze ook volgend jaar nog wat aan heeft. Ze is dol op hello Kitty, dus mijn oog viel op deze: bol.com | Hello Kitty Zwembad D100Cm, Mondo | Speelgoed Wat vinden jullie? Doen of niet doen?
Gewoon doen! Je blijft er toch altijd bij. Onze vent speelt ook gewoon in het grote zwembad en ze kunnen zich inmiddels toch wel erg goed redden. (in de zin van ze hebben geen hulp meer nodig met zitten en stappen gewoon lekker in de rondte)
Die 3 jaars grens, is vooral omdat er daaronder veel meer keuringspunten zijn waaraan je moet voldoen. Boven de 3 is het goedkoper om je speelgoed op de markt te krijgen. Dan zit je minder met materiaalsoort, kleine onderdelen, etc. Voor een zwembadje zou ik ook niet moeilijk doen. Gewoon erbij blijven, maar dat is toch al slim met water..