Uitslag/pukkeltjes onderbuik

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ukoldaatje, Jan 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hoi allemaal,

Vanmorgen bij het uitdoen van de luier van mijn zoontje van 6 maanden schrok ik van de pukkeltjes die hij daar opeens had.

Het zit precies onder de luierrand ter hoogte van de onderbuik boven de beentjes, en (dan voornamelijk een gebied rechts en een gebied links met pukkeltjes), rood van kleur.

Ik dacht heej dat zijn waterpokken, in de loop van de dag werden ze vuriger van kleur. Ze liggen op de huid. En ik twijfel of het blaasjes zijn, of er sommige blaasjes zijn.

Verder over zijn rompje zitten kleine pukkeltjes huidkleurig van kleur.

Ik heb al gegoogled en ik zie overal wel wat herkenbaars in:)

Wij zelf en de oudste hebben vorige week een flinke buikgriep gehad, hij niet.

Hij heeft een beetje verhoging in de avond, is hartstikke vrolijk en gezellig, niet ziek.

Wel heeft hij een paar nachten gespookt, huilen maar dan nam je hem in bed en dan was het goed.

Nu geef ik wel wat meer groenten savonds, was ik aan het opbouwen, zou hij een allergische reactie hebben?

Ik weet de verhoging aan de buikgriep of ms toch tandjes die ergens verstopt zitten..ook had hij wat meer gepoept de laatste tijd (vandaag niet trouwens).

Morgen moeten we naar het CB bij de arts, kan zij even kijken of ik naar de ha moet, maar ik vroeg me af wat het kon zijn.

Typisch dat het zo onder de luierrand zit op het onderbuikje boven de beentjes.

Iemand die het herkent?

Share This Page