comfortabele buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaFay, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaFay

MamaFay Actief lid

9 apr 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat is nu een fijne maar vooral comfortabele buggy? Hoor veel goeds over de quinny zapp xtra en de nana pepp. Nog meer goede ervaringen?

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik ben heel erg blij met mijn maclaren techno xt! Is een hele degelijke buggy, zit erg comfortabel voor onze kleine meid (ze zit er haast beter in dan de kinderwagen) en hij loopt ook prettig. Wij zijn allebei lang en bij de meeste buggy's trap je er dan steeds tegenaan, maar omdat deze vrij hoog is heb je dat probleem niet. Hij is wel aan de prijs maar het geld wel waard! En anders via mp...

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Mutsy spider. Ivm operatie aan mijn elleboog met 1 hand moeten testen en het liep heerlijk soepeltjes!

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Quinny Zapp xtra comfortabel? Kijk eens goed naar het voetenplankje en dan weet je genoeg ;) En de rij eigenschappen nou ja daar zal ik het maar niet eens over hebben :)
    De enige echt comfortabele buggy is voor ons de Peg perego Pliko P3. Echt een 'moordwagen' :)

5. MamaFay

MamaFay Actief lid

9 apr 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga weer eens googlen haha. Er zijn er zoveel dat je gewoon geen keuze kunt maken. Ik vind het in ieder geval belangrijk dat de buggy in verschillende standen kan en dat deze compact ingeklapt kan worden. Nog meer hele goede ervaringen met een bepaalde buggy?

6. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik zou iedereen de nuna pepp aanraden! Rijd net zo lekker als een wandelwagen.. Is goed wendbaar, makkelijk in te klappen, verstelbare duwstang en hij kan mee op de fiets.

7. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ps: hij kan in 3 standen, zit, relax en lig stand

8. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik zweer bij mijn maxi cosi mila heerlijk ding kan er overal over heen mee rossen super fijn en erg sterk.

Deel Deze Pagina