hallo, sinds 2 dagen hoest ons zoontje soms en dat is een vastzittende hoest, want je hoort het dan ratelen op zijn borstje. verder heeft hij het niet benauwd of koorts hij is alleen hangerig meer slapen. morgen gaan we naar de dokter. wie heeft dit ook meegemaakt met zo,n jonge baby? groetjes wendy.
Emme is ook verkouden geweest toen ze een week of 4 was. Ik heb babyluuf gekocht en dat 2x per dag op haar borst en rug gesmeerd. Ik heb ook Otrivinbaby gekocht en dat af en toe in haar neus gespoten. Zo lang ze geen koorts had, niet suf werd en ze alles goed los kon hoesten zou het vanzelf overgaan volgende ha.
hoi die van mij had dat ook al zo jong.ik ben begonnenvoor babys ik moet met luuf dampo zeggen het werkt goed ben er wel tevreden over.
Aimée had ook met 4 weken last van verkoudheid en keelpijn. Voor de verkoudheid heb ik toen Otrivin baby aangeschaft en een hoestdrankje van Van Heel. Dat was ook voor zuigelingen jonger dan 6 maanden. moest ik een klein theelepeltje en verdunnen met water. Binnen een paar dagen was het al stukken minder.
Amée me oudste dochter was nog geen 1 week oud toen ze al snippie werdt dit kwam omdat de kraamhulp snippie was ze gebruikte een snuitje maar dit mocht niet baten er bestaan hoest drankjes die zuigelingen mogen hebben , eigen merk van de apotheek en je kleine insmeren met babyluuf een ui in het kamertje wil ook nog weleens helpen om je kleintje makkelijker te laten ademen beterschap met de kleine
ik heb tussikind gekocht hoe lang duurt het ongeveer voordat het helpt? ben vandaag naar de dokter geweest en hun hebben niets alarmerends gevonden. zijn longen waren schoon, hij heeft het wel een beetje benauwd, maar dat is normaal bij verkoudheid . moet maandag terug komen om te kijken hoe het gaat, maar het hoesten vind ik het ergste en zo zielig, dus ik hoop dat die tussikind snel helpt. hoe lang hebben jullie kindjes gehoest? groetjes wendy