Wat moet ik hier nu mee doen???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linnepinneke, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Sinds zaterdagavond is 1 van mijn mannetjes niet lekker... Hij heeft toen al zn avondeten uitgespuugd in zn bedje en was toen flink in paniek! Die avond heeft hij nog 2 keer overgegeven en is bijna de hele nacht wakker geweest. Hij wil sindsdien geen fruit meer, als ik tijdens het avondeten iets in zn mond wil doen gaat hij al kokhalzen als het te dicht bij zn mond komt. 's middags boterham gaat dan nog wel maar hij laat over de hele dag toch ook steeds wat van zn flessen staan terwijl hij dit eigenlijk nooit doet... (eind vorige week at hij nog alles wat los en vast zat zeg maar) Hij ziet vrij wit, is de hele tijd ontzettend huilerig en slaapt vrij weinig. Ook heeft hij veel last van zn tandjes en spuitluiers... Iemand tips voor mij want vind het zo zielig voor het mannetje!!!

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Acherm wat sneu! Wat een ziek klein mopje. Mss heeft ie wel zin in een fruitsmoothie uit de fles met papspeen? Of gewoon een vruchtensapje? anders is een yogurtje lekker fris krijgt hij toch zijn calcium binnen

Veel beterschap!

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Owww meid! Hier precies hetzelfde!
    Ik wordt hopeloos omdat ze telkens maar 70 cc drinkt of minder..
    En spuitluiers waar je u tegen zegt (diaree) en ze heeft 1 keer gespuugd. Dus net met avond eten wat van ons bord laten mee eten. En daarna wat yoghurt. Vond ze ook lekker.

Mijn meisje heeft er ook hoge koorts bij. Was vanmiddag 40 graden. En heb dus maar een zetpil gegeven. Net weer voor het slapen gaan en het werkt gelukkig wel:)

Deel Deze Pagina