De titel zegt het al Mijn dreumes weegt zo'n 10 kilo. Ik heb geen zin om te knopen, dus zo'n zak lijkt me ideaal Ik denk dat ik hem op mijn rug wil dragen, dan kan hij lekker de wereld in kijken. Wat zijn jullie ervaringen?
Volgens mij is dat een prima draagzak. Misschien kun je je vraag op fb draapraat stellen. Even lid worden en klaar. Zitten veel draagmama's en papa's. en ook consulenten.
Ik zou hem voor een dreumes niet meer kopen... gaat tot maat 86 geloof ik?? Misschien is een tula of een mysol wat?? Ik vind die twee iniedergeval fijn. De bondolino gebruiken wij nu wel veel
Mijn dreumes van tien kilo zit er nog lekker in. Ik weet niet tot wanneer maar dacht tot ongeveer drie jaar Kan het. Ik heb er een paar, en één is te koop (draag nu minder dan eerst). Pb maar als je wil passen of interesse hebt om te kopen.
Ik vind m heel fijn! Ik heb wel eentje die idd tot een jaar of 3 kan. Dl is nu 13,5 kg en zit heerlijk!
Ik vond zelf de bondolino rond een jaar niet meer fijn. Ze passen er qua been lengte nog wel even in tot ca maat 92 denk ik, 98 zal je ook nog wel halen. Maar ik vond het rugje vrij kort. Manduca vond ik fijner, maar de ergo performance baby carrier is echt favoriet!
Mijn zoon is nog geen dreumes, maar wel 10 kilo Wij hebben samen heel veel plezier van de Beco Ikbenmama.nl: Het eerlijke en eigenzinnige webwarenhuis voor de (bijna)mama van nu en haar uk!
Ik zou hem voor een dreumes ook niet meer kopen, even geduld en dan een toddler carrier kopen (vanaf broekmaat 86) Tula of rose and rebellion bijvoorbeeld.
Ik vond de Bondolino rond anderhalf jaar niet meer zo fijn. Dochter wilde toen (helaas) ook niet graag meer gedragen worden.
Naast dat een Bondolino niet meer zo fijn draagt dan, vind ik hem ook helemaal niet fijn met rugdragrn door de banden. Hier een tula en een vriendin van mij heeft de manduca, beide fijne dragers. Kilo en leeftijd zegt overigens helemaal niets bij een drager. Als erop staat dat ze er tot drie jaar in kunnen, betekent dat niet dat het ook zo is. Wat belangrijk is, is de knie tot knie ondersteuning. En dat is meestal afhankelijk van de broekmaat van je kindje. Voor goed advies kun je een webshop mailen die draagzakken verkoopt (draagrijk, babybij, dragenenzo, hip en groen, en ga zo maar door) of je aanmelden bij de fb groep draagpraat. Succes! Rugdragen is namelijk wel heel handig vind ik
Bondolino geeft volgens mij geen knie tot knie ondersteuning meer vanaf maat 80 ofzo. Wij hebben een tula toddler en die draagt heel erg fijn, ik kan dochter een hele poos dragen en heb nergens last van (ik draag altijd op m'n rug) Ik zou in ieder geval niet naar kilo's of leeftijden kijken maar echt naar kledingmaat (de meeste toddler varianten zijn vanaf maat 86 en voor babymaker kan je ook verbreders kopen al weet ik niet hoe dat zit of bevestigd moet worden)