Ik heb een paar dagen terug een pak geprobeerd omdat ik goede ervaringen heb gehoord en omdat ons kdv ze ook gebruikt en Thyron er geen luieruitslag van kreeg. Ik moet zeggen ik vind ze beter dan pampers en dat had ik nooit verwacht. De pasvorm is veel beter (ze zijn iets groter dan pampers) en ze lekken niet door! Echt een aanrader dus
Hier ook altijd al kruitvat luiers.. tip van mijn nichtjes die al een heleboel kinderen hebben. Moet zeggen, goede tip. Hier bevallen ze ook echt prima! Heb wel een paar keer gehad dat ze begonnen te lekken, maar toen bleken we gewoon aan een maatje groter toe te zijn..
ik ben er ook erg tevreden over! ik heb vandaag van kruitvat zwemluiers gekocht, ik ben benieuwd hoe die zijn. gr, Tinkerbel
hoi luca kreeg er luieruitslag van. en lekte veel door.hij plast ook veel,met pampers bijna geen lat en schone billen ik sla meestal in met een aanbieding scheelt ook weer groetjes
Ik heb de nr 2 luiers van Kruidvat gekocht maar vind ze eigenlijk een beetje zwaar en log (in vergelijking met baby-dry van Pampers) en de urine zweet er inderdaad wat doorheen. Vind die van Pampers beter, hoewel ze inderdaad wel duurder zijn, iets van 2,5 euro meer per pak.
http://www.degoedkoopsteluiers.nl/ handige site om de aanbiedingen van luiers in de gaten te houden. het schijnt trouwens dat de kruitvatl en trekpleister hetzelfde is. ik heb altijd pampers, want ik vond ze niet fijn, ze zitten bij lars niet goed, pampers wel en die lekken eigenlijk nooit bij hem
Ik hou het ook bij de Pampers Babydry en koop inderdaad gewoon flink in als er een aanbieding is. Dan ben je evenveel kwijt dan een huismerkvariant. Etos heeft regelmatig 3 halen 2 betalen. Hamsteruhhhhhh!
Ik koop ze niet omdat ze goedkoper zijn hoor hahaha zoveel scheelt het niet eens en ik ga niet bezuinigen op m'n kind hell nooo Ik koop ze omdat ik die beter vind hij lekte de laatste tijd steeds door de luiers van pampers heen. Ze zijn goed en het heeft denk ik ook met het lichaampje van je kind te maken mijn zoontje heeft een dikke kont
Nou dan zullen we het maar niet over de kont van Dax hebben! Celluliteskoning en zijn bijnaam is inmiddels Mister Turbothighs . Bijna 11 kg schoon aan de haak.
Hier ook kruidvat, inmiddels maatje 4+. Pampers zijn Jelte te smal om z'n beentjes en billen en daardoor lekkage
Hier ook kruitvat luiers. Al vanaf 1 maand geloof ik, toen Tijn uit de mini pampers was. Bevalt prima, geen last van doorlekken etc. en als je zorgt dat de randjes goed uitgevouwen zijn helemaal niet meer! Pampers vind ik opzich ook goed, ze zijn stukke dunner en minder stug. Maar ik vind pampers stinken! Al voor Tijn zijn luier om heeft stinkt zo een luier al. Dat is de rede waarom we op kruitvat zijn overgestapt. kus miek
Ja dat vind ik ook wel van de Pampers Babydry, die hebben een vervelend geurtje als er een plasje inzit.
Ik vind die Kruidvat luiers niets, als ze plast zweet het gewoon er doorheen, zelfs haar broek voelt dan vochtig aan. Wij gebruiken meestal Lidl-luiers en Pampers.
mmm ik heb nog nooit een pamperluier vinden stinken of uberhaupt ook maar ruiken...toch maar es snuffelen straks bij de verschoning Ik heb in t begin ook wel kruidvat gehad maar vind ze persoonlijk te stug..Pampers en Huggies rekken en strekken veel meer vind ik. Van doorlekken nog noooit last gehad en mevrouw slaapt van 19.30-07.00 en dan zit er een BESTE plas in!