Hallo allemaal, Mijn dochtertje (van 5 weken oud) had eigenlijk om 00.00 uur haar laatste fles moeten krijgen. Deze zou manlief geven. Alleen heeft hij zich verslapen. Om 1.15 meldde de kleine zich en om 1.30 uur heeft ze dr voeding gekregen. Nu ga ik rond 4.30 weer maar hoe ga ik de ritme weer oppakken?? Ritme was 06.00 09.00 12.00 15.00 18.00 21.00 00.00 Hellup!
Ik heb zelf nooit een wekker gezet. Na 22 a 23u is het voor mij een nachtvoeding en dan melden ze zich zelf. Heeft jullie meis prina gedaan!! Ik vind het idd ook al knap dat jullie van 24-6u een ruk maken! Dat haalden wij met 5 màànden nog niet. Maak je niet druk hoor je kindje laat het wel weten als ze honger heeft. Dat lijkt me inderdaad lastig aan een schema. Maar 24-6u if 1.30-6u maakt natuurlijk niets uit dr zit hardstikke lang tussen die 2 voedingen. Wij zaten toen nog op 2,5 a 3 uur 24uur per dag.
Niet op de klok kijken,maar naar je kind luisteren. Zezal je heuswel vertellen wanneer ze honger heeft.
Ik laat haar altijd zelf komen en ons meisje is nu 3 weken. Overdag doe ik wel om de 3 uur maar na de laatste fles rond 9 uur laat ik haar zelf komen, anders drinkt ze niks
Gewoon zelf laten komen. Dat kan ook overdag, voeden op verzoek, maar ik zou dat iig 's nachts doen. Kan namelijk goed zijn dat na een voeding om half 2 je kleine lekker doorslaapt tot een uur of 6-7...
Hier sliep ze met vijf weken van 20.00 tot 03.00, daarna kwam ze dan tussen 6 en 7 en van daaruit begon 'het schema' van de dag. Ik voedde ook op verzoek, maar ze had zelf wel redelijk regelmaat daarin hoor. Maar je moet doen waar jij je fijn bij voelt hoor!