Je zegt altijd dat zijn kma onder controle is als gezegd wordt dat je best naar Puramino of Neocate zou overschakelen, maar dit lijstje klinkt toch echt als kma hoor...
Ik denk het ook. Je schetst mijn dochter van toen. Maar iig succes en sterkte wat er ook uitkomt! Lijkt me goed dat de kinderarts eens kijkt.
Serieus lekker bezig dus. Ook dat neerleggen enzo? Mijn eerste zoontje had dit allemaal niet, dus in mijn hoofd is het dan geen kma...
Oef, dat duurt nog lang. Ik zou morgen de huisarts nog eens bellen voor neocate. Je wilt niet nog ruim twee weken wachten op deze manier.
Dat gaat ze niet doen, dit ging al met tegenzin. Ze weet niet wat het kan zijn, maar het idee dat he tkma was had ze niet Dit is trouwens ook nog eens eennspoedplek...
En welke? Puramine of neocate? (neocate kan ik tweedehands, dichte pot, in de buurt kopen voor 17.50 de pot)
Dankje, dan ga ik voor die neocate voor de prijs. Maar 2 weken proberen denk ik. Er is geen land te bezeilen met hem, alleen maar draagdoek en normaal kan ik daar aan toegeven maar met dit weer....
geen tips, maar ik wens je veel sterkte, want dit is niet vol te houden. eventueel het ziekenhuis bellen dat je er helemaal doorheen zit. Misschien kan de baby een nachtje opgenomen worden zodat jij bij kan tanken. Daar zijn regelingen voor, maar ik weet niet of het via de huisarts of het ziekenhuis loopt.
Ha hier was het precies hetzelfde met de huisarts. KMA kon het beslist niet zijn want er was geen huiduitslag (beeb had met 3 weken bloed in de ontlasting en de klachten die jij aangeeft) maar omdat ze het wel heel raar vond dat bloed toch doorgestuurd met een spoedplek. Duurde idd alsnog 2 weken.. Wat denk je? Bloed in de ontlasting is dus een heel zwaar symptoom van KMA en meteen op Neocate gezet! (En verder nog verborgen reflux en dus Ranitidine enz enz maar daardoor heb ik inmiddels een redelijk normale en slapende baby )
Hoe moe ik ook ben, dat kan ik denk ik niet. Mijn moeder zei vanochtend al heel tactisch dat mijn perfectionistische aard het tegenhoudt de kinderen uit handen te geven. Ik doe wel m'n best! Heb vannacht om 3 uur mijn man de teugels in handen gegeven, ik was op en het was klaar voor mij. Heeft hij zonder te morren gedaan ook, en heb aangekondigd dat ik bij slechte nachten hem om 3 uur de boel overdraag. Kijk, liever niet want hij werkt wel 5 dagen en moet lang autorijden maar goed... Samen kids dus samen regelen. Ik ga het weekend ook lekker met mijn peutertje zwemmen en laat de baby thuis, even een date met mijn schatje. Morhen en woensdag is mijn peuter op de opvang, dus kan ik als het lukt een beetje bijslapen. Maar nou ben ik van mezelf al een rottige slaper. Afhankelijk van hoe de situatie is gaan mijn man en ik samen kijken of de baby op zijn eigen kamer kan. Dan kan ik van de overalerte modus af.