Slaap ellende, helemaal op

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nonamenononsense, 22 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Was kma al uitgesloten?
     
  2. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Hij is begonnen met nutramigen en daarna op eigen initiatief neocate maar de klachten verbeteren helemaal niet.

    Ik ga nu de huisarts bellen, ik kan niet meer. Ga om opname vragen, ik voel me zo naar in m'n hoofd
     
  3. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Ach Meis :( sterkte! Houd je ons op de hoogte? Hopelijk kan de ha iets voor je betekenen
     
  4. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Heel veel sterkte meid! Denk goed aan jezelf een hele dikke knuffel
     
  5. Samengeluk

    Samengeluk Actief lid

    29 feb 2016
    119
    84
    28
    Heel veel sterkte, goed dat je aan jezelf denkt!
     
  6. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik heb zo met je te doen! Hoop dat je inmiddels hulp hebt van de huisarts! Heel veel sterkte!
     
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    :(
    Sterkte!
     
  8. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Hoe is het nu?
     
  9. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ik had gisteren de puf niet meer om wat te schrijven!

    Maar mijn oudste heeft sowieso een dubbele oorontsteking en antibiotica.
    Voor de baby kreeg ik direct de keus, of naar het ziekenhuis of afspraak kinderarts afwachten.
    Ik heb besloten om direct naar het ziekenhuis te gaan, zodat eea nagekeken kon worden.
    Dus zieke peuter met m'n moeder mee, en ik met de baby naar het spoedplein.

    Daar hebben ze eea nagekeken en uiteindelijk met mij besproken. Zij vermoedde ook erge kma, en hebben neocate voorgeschreven. Finn dat ik al begonnen was vonden ze.
    Eventueel komt er nog reflux medicatie bij, maar dat wilde ze eerst even observeren.

    Aanstaande maandag moet ik dus weer naar het ziekenhuis ter controle en te bespreken hoe het nu gaat.

    Ook krijg ik een pedagogische hulpverlener voor thuis, die komt helpen met de baby in een ritme te krijgen die prettig is voor ons allemaal.

    Afgelopen nacht hebben mijn peuter en ik bij mijn ouders geslapen, en vannacht gaat de baby naar mijn ouders. Dan hebben we 2 nachtjes bij kunnen tanken.
     
  10. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    O wat fijn dat ze gelijk hulp hebben aangeboden.

    Wat ontzettend heftig dat je zoon een oorontsteking heeft! Ik hoop dat het snel gaat helpen en dat jullie even deze 2 dagen op adem kunnen komen
     
  11. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Dat hoop ik ook! Tis best heftig, 2 mannetjes die veel aandacht vragen. Het is vannacht bij mijn man dan wel goed gegaan, maar nu kan hij toch alweer de slaap niet vatten. Hij is uitgerust dus dan begint het weer.
     
  12. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Ik denk dat je ook op een gegeven moment in een visuele cirkel zit waar je zelf niet meer uitkomt. Vind het echt onwijs knap dat je hulp hebt ingeschakeld.
     
  13. Luckyme96

    Luckyme96 Bekend lid

    22 mei 2017
    553
    437
    63
    Vrouw
    +1! Echt goed van je! En fijn dat er meteen hulp is opgestart! Veel beterschap! Hopelijk vannacht nog een nacht goed slapen!! Daar duim ik voor!
     
  14. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Oh wat goed van je! En wat dijn dat je ook echt hulp krijgt!
     
  15. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Bedankt meiden!
    Mijn moeder had vannacht opgepast, maar zij zei vanochtend gelijk "ik zie nu pas wat je bedoelt" de onrust, het slaan, het opboeren, hikken, en weer zuur spugen. Ik ga morgen toch vragen voor zuur remmers, de klachten komen nu weer zo duidelijk naar voren. Fijn dat iemand anders dat ook zag!
    Verder vind ze het zo gek dat hij ingebakerd moet worden, die onrust snapt ze niet. Maarja, mijn eerste was ook zo dus ik weet niet beter. Dan motorisch onrustige, dat hoort er voor mij bij. Ze stond 'm te wiegen in de wandelwagen toen ik kwam, vroeg zich af waarom hij niet ging slapen. (welk kind slaapt er nou niet in een wandelwagen?!? )
    Kijk ik in de wagen zie ik mijn baby kungfu uitoefenen:roflmao: tja zo kan je toch ook niet slapen?
    Daarom slaapt hij beter ingebakerd, op zijn buik of in de draagdoek. Omdat zijn gekke lijfje nog niet mee werkt. Oh well
     
  16. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Niet leuk maar wel fijn dat iemand het zelfde ervaart he.

    Heb jij een beetje bij kunnen slapen?
     
  17. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Wat dijn dat je moeder heeft geholpen en het nu ook meemaakt. Het zal zeker helpen als mensen begrijpen wat je bedoelt. Het meemaken is heel anders dan als iemand het verteld.

    Hebben de artsen verteld hoe lang jet kan duren voor de nieuwe voeding verschil zou moeten laten zien?

    Hoe voel je je? Kom je überhaupt wel slapen? Hopelijk was je niet over alle vermoeidheid heen.

    Hoe is je man er nu onder?
     
  18. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Het kan ongeveer 2 weken duren voor de voeding gaat werken...

    Ik heb de afgelopen 2 nachten dan baby loos geslapen maar niet peuterloos, en laat hij nou bijzonder ziek zijn.
    Dubbele oorontsteking, hoge koorts en antibiotica. Die heeft mij ook al een paar nachten extra wakker gehouden, dus echt bijgeslapen nee...


    Het is een beetje lastig uitleggen, maar zo heb ik het aan mijn man uitgelegd. Hij is een lege fles, en als hij stress ervaart sijpelt die fles langzaamaan wat voller.
    Mijn fles is altijd al voor de helft vol, toen de baby geboren werd zat deze al voor 80 procent vol en de laatste tijd stroomt ie over.
    Door de rust van 2 nachten zit ik precies vol. Net goed genoeg om relaxt te blijven, maar zodra er maar wat gebeurt ben ik in alle staten.

    Zo wilde we proberen om hem vannacht op zijn eigen kamer te leggen, mijn man zou de fles van 20.00 en 23.00 geven zodat ik in mijn hoofd wat meer rust zou krijgen. Ik ben namelijk zo bewust op dat huilen, dat ik er al tegenop zag hem überhaupt daar te leggen. En niet eens perse voor het huilen en sich, maar het is de kamer naast mijn zoontje en dan heb ik er 2 wakker in de nacht.
    Maarja, ik ben het zat mijn kamer te delen. Dat geeft zoveel onrust.

    Ik hoor de baby brullen brullen, ik laat mijn man aanrommelen... Ik word er echt helemaal nerveus van.
     
  19. jes12

    jes12 Bekend lid

    2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ik heb een tijdje niet meer gereageerd omdat ik heel druk ben maar heb af en toe wel meegelezen een aan je gedacht!

    Wat fijn en goed dat je hulp hebt gezocht.. zo kan het niet langer.
    Super ook dat er gelijk stappen worden ondernomen en je dus ook echt gelijk hulp krijgt.
    Ik ben wel benieuwd wat zo'n pedagogisch medewerker gaat doen qua slaap ritme.

    Wat vervelend dat je peuter zo ziek is, zo heb je dubbele zorgen.
    Ik vind je echt onwijs sterk dat je het nog volhoudt allemaal.. Ik herken heel goed wat je zegt dat je gelijk in de stress schiet van het gehuil en er heel alert door bent.. dat heb ik namelijk ook en hier is het toch echt wel rustiger dan bij jou als ik het zo lees.

    Hebben ze in het ziekenhuis het ook nog gehad over een eventuele opname??
    Hopelijk kun je de komende tijd vaker je zoontje even wegbrengen zodat je eventjes kunt bijkomen al is het maar een uurtje.. dat kan al zoveel verschil maken!
     
  20. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ja hebben ze ook aangeboden, maar wel eerlijk gezegd dat er medisch niks wordt gedaan. Hij wordt op vaste tijden gevoed en op bed gelegd en tussendoor getroost door ons of door de verpleging. Meer niet.
    Ja dat kan thuis natuurlijk ook, want het was dan de bedoeling dat we er bij zouden zijn in het ziekenhuis. Dat is niet te doen voor mij.

    Ik hoop nu dat mijn peuter gauw beter is, en dat de hulpverlening gauw van zich laat horen. Er moet nu gewoon rust in gaan komen, al is het maar dat hij savonds en snachts op zijn eigen kamer slaapt.
    Hij ligt nu weer op schoot helaas.


    Hoe is de situatie ondertussen bij jou?
     

Deel Deze Pagina