Ikea matras voor juniorbed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HabibiAna, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wie heeft er 1? Wat is je ervaring ermee en welke heb je:)?

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Niemand die een ikea matras heeft:(
    Waar hebben jullie je matras vandaan?

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik ben ook opzoek naar matrasje.. Maar ik denk niet dat wij die van de Ikea gaan kopen.. Maar bij Beddenstad (pronto heet dat geloof ik in het algemeen), ze hebben niet op voorraad maar je kan wel bestellen.. Hebben we al eens gevraagt!

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hmm, wij hebben het bedje by gardo gekocht, maar we hadden geen plek meer in de auto voor het matrasje;) en heb geen zin of weer dat stuk te gaan rijden. Verder hebben we in adam geen kinderwinkels, dus daarom d8 ik aan de ikea. Heb hier weleens over die matrassen gelezen d8 ik.

Voor haar ledikantje hadden we een aerosleep matras, maar ik weet niet waar je op moet letten voor een matras voor het juniorbedje.

5. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb een peuterbed en matras van de ikea, goede ervaringen mee, ik heb de
    VYSSA VÄNLIGT
    Matras voor juniorbed

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb een meegroeibed en matras van ikea. Ik heb ook zitten twijfelen over of het matras wel goed was. Maar aangezien ze volgend jaar een stapelbed krijgen vond ik het niet nodig heel veel geld uit te geven. Ze slaapt er prima op. Ik heb de duurdere versie genomen. De naam weet ik zo even niet uit mijn hoofd maar hij was 100 euro.

7. misa

misa Niet meer actief

Ik heb een ikeamatras voor in het ledikantje. Bevalt prima! Alleen kwam ik er (ik denk te laat) achter dat hij helemaal niet 120 cm is zoals op de verpakking staat. Ik heb dus zo'n 5 cm ruimte over... Ik ga er wel achteraan, want dat is niet echt veilig vind ik. Maar vrienden hebben nu hetzelfde matrasje gekocht en hebben er geen last van.

Spelevink hebben wij trouwens

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ok, ik ga ff op de site kijken wat de verschillen zijn tussen de matrassen. De prijzen lopen wel erg uiteen..
    Vervelend dit, nu hebben we het bedje staan en geen matras;)

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    En hoeveel cm hoog is ie dan?

Deel Deze Pagina