hele dag huilen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Priscilla4, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hallo

mijn zoontje van morgen 5 weken is vandaag de hele dag al huilerig.. ik kan hem niet weg leggen zonder dat hij na een half uur begint te huilen en hij komt elk uur hooguit om de 2 uur voor een voeding

niets is goed hij wil geen speen, niet op zijn rug liggen, niet op zijn buik, soms een pink en verder alleen aan de borst (borstvoeding) echter drinkt hij inmiddels al 3 dagen om de 2 uur. ik heb genoeg voeding en genoeg voedstoffen hij groeit namelijk super!

maakt hij een sprongetje? regeldag? groeipijn? wat is het en wat kan ik er aan doen.. echt ontlasting heeft hij vandaag 1 keer gehad. verder moppert hij een beetje en echt huilen..

hopelijk kunt u me helpen
    groetjes priscilla

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ook al groeit een kindje goed, een regeldag is altijd mogelijk. Daar lijkt het wel op moet ik zeggen. Maar het moet dan wel na een paar dagen over zijn. Probeer eens te kolven (als je die hebt) na de voeding om te kijken wat er nog komt. Hoe voedt je? Om en om, of maar één borst per keer? Wat is de kleur van zijn ontlasting? Is de temp goed? Kun je gaan wegen op het CB? Groeipijn is zo vroeg niet aan de orde.

Een sprongetje kan altijd natuurlijk. Dan komt het vanzelf weer goed hoor.

Groetjes Adrienne

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hey hey

hij is donderdag gewogen op het cb toen woog hij 5020 met een lengte van 56 cm.
    hij krijgt 1 borst per voeding en doet daar ongeveer 20 min over.. soms korter en dan een hazen slaapje en dan de rest van die borst.

zijn ontlasting is geel. toevallig gister geen ontlasting alleen soms een natte scheet. vandaag flinke spuit poep een hele volle luier (het zat zelfs op zijn rug) hij blijft nu wat langer weg voor een voeding en ik werd weer begroet met een lach..

ik heb ook het oei ik groei boek gekocht en daar staat in dat rond dit termijn een sprongetje komt dus ik denk dat hij die heeft gehad,, hij is ook weer een stuk rustiger na de voedingen.

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Zo te horen denk ik dat het dat geweest is. Geniet ervan dat het weer goed gaat nu hé!!

Groetjes Adrienne

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Helaas is het vandaag weer pet.. Hij heeft vanaf 12 uur tot nu maar 1 uur geslapen.. Kan dat geen kwaad?

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Op zich kan het geen kwaad. Maar we zullen toch even alles nalopen, om te kijken of we er iets aan kunnen doen.

Zeggen ze op het CB dat hij goed groeit? Ik heb natuurlijk geen gewichten verder, dus is dat moeilijk te beoordelen voor mij. Ze groeien ongeveer 150 tot 200 gram per week.

Hoe is de bevalling gegaan? Waren er problemen?

Is je borst leeg als je gevoed hebt, of heb je het idee of er nog meer in zit?

Heb je zelf het idee dat hij ergens pijn heeft, of oververmoeid?

Ik hoor snel van je..

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina