Bewust uitspugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

Mijn 11 maanden oude baby heeft ontdekt dat ze kan spugen. Dus drinken komt er met een dikke spetter straal uit. Eten spuugt ze spetterend uit. Ik zeg wel nee maar ja ze is 11 maanden. Ze doet dit gelijk bij opstaan dus ze heeft trekt. Hoe pakken jullie dit aan ? Of ben ik een van de weinige in het bezit van zo n lollige spuug en spetter baby. O ja ik lach maar niet anders denkt ze dat het leuk is( ziet er soms wel grappig uit). Maar zelf vindt ze het geweldig. Probleem krijg er niet zoveel in en het is nu mega bende. Ik zit zelf ook onder.

2. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Gewoon laten gaan. Gaat vanzelf over. Kinderen hebben nu dit soort dingen nodig om te ontdekken. Als je het gewoon negeert is het goed.

3. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ik snap dat het lijkt alsof je kind dit bewust doet maar dit hoort bij de ontdekking van voedsel en wat je ermee kunt. Ik zou het negeren. Een kind van deze leeftijd kan dit nog niet bewust doen om jou dwars te zitten oid. Daarom denk ik dat negeren het best werkt. Succes!

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
  5. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier net de fase broodspugen een klein beetje voorbij.. heeft ff geen brood gegeten.. gaat over ;)

6. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, ben benieuwd zal toch een keer moeten eten, vandaag alles gespuugd.

7. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Lang durige fase hier :D
    Dochter doet het sinds een maand.. maar alleen bij brood, en stukjes fruit.

8. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Hier ook spugen van brood en drinken lekker laten lopen of eruit spugen. Zeg dat we het in het mondje houden en doe het terug of laat het gewoon gaan. Snap dat het een fase is maar zeg wel lief niet boos ofzo eten houden we in ons mondje

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier doet ze het als ze iets niet lekker vindt of als bij het brood de korstjes te hard zijn. Ze spuugt het weer uit en als ik pech heb gooit ze het ook nog door de kamer :p

Deel Deze Pagina