Ik vraag me af hoe lang jullie kindje wakker is. Noa is incl. voeden meestal 1.5 uur wakker. Daarna dus 2.5 uur slapen en dan weer voeden. Hoe zit dat met jullie kindjes?
Renske is veel meer wakker, die komt overdag in totaal maar net aan 2,5-3 uur slaap. Ze speelt erg graag, is super nieuwsgierig, zit in de draagdoek tegenwoordig ook veel om zich heen te kijken (voorheen sliep ze dan bij de eerste stap die ik buiten zette). Meestal is het: borstvoeding rond 7 uur, wassen/aankleden, even spelen, om half 9/9 uur moe, naar bed tot ongeveer half 11, dan spelen tot ze honger heeft, voeden, weer een uurtje naar bed, dan wandelen (dan slaapt ze meestal ook wel een uurtje). Aan het eind van de middag wil ze meestal maar heel kort slapen, soms nog een halfuurtje. Om half 7, 7 uur komt ze meestal voor voeding, dan gaat ze daarna naar bed. En DAT gaat eigenlijk altijd goed (ze drinkt dan meestal om 23 uur en om 3 uur). Overdag is het te licht, te warm, te leuk om wakker te zijn?
netjes!!! mijn dochter slaapt misschien een half uurtje tussen de voedingen door...erg vermoeiend voor zowel mij als haar....