Hoe laat gaan jullie kindjes van 1,5 tot 2,5 jaar naar bed? En hoe laat zijn ze smorgens weer wakker? Hier proberen we hem om 19:45 in bed te hebben, vaak slaapt hij pas na 20:00.. en smorgens is hij meestal rond 7:30 weer wakker.
Hij is nog maar net een jaar maar toch gestemd onze zoon gaat er rond half 7/7 uur in. Dan slaapt hij tot 6/7 uur, krijgt hij een fles en slaapt hij verder tot 9. Als ik moet werken moet hij er uiteraard wat eerder uit Maar van jullie is een mooie tijd toch?
Tussen 19.00/19.30 vaak naar boven. Allebei tegelijk (2,5 en 1). Dan liggen ze er tussen 19.15 en 20.00. Afhankelijk van hoe de oudste mee werkt Slapen als ik vrij ben tot 9.00/9.30. Eindelijk weer even van de luxe genieten. Jongste heeft tot ongeveer 7 a 8 mnd snachts zoooooo gespookt. Eerste half jaar echt huilbaby dus dit is wel even lekker. Oudste altijd n slaapkoppie geweest.
Jongste van 19u tot vaak wel 9u, 9.15. Oudste gaat er om 19.30 in maar zingt en kletst vaak nog een uur en is rond 7.30, 8u wakker.
Hier liggen ze er allebei rond 19.00u in. 's Ochtends waren ze altijd rond een uur of 6.00u weer wakker, maar de laatste tijd is het vaak wat later.
Tussen 18.30 en 19.00. Ze is dan gewoon klaar. Na een opvang dag ligt ze er weleens iets voor 18.30 al in, omdat ze dan zo moe is. Nou is de mijne ook enorm actief overdag en heeft ze die slaap ook echt nodig. Ze is meestal rond 7.00 wakker
Rond 19 uur naar bed. Maar ik heb een hele luie peuter die slaapt makkelijk tot de volgende morgen half 9
meestal is het echte slapen pas om 20.00 of later en slaapt dan het liefst tot 7.30u. vandaag is het helaas niet gelukt en loopt nu achter me...haha
Finley is net als Aiden en ik een ochtendmens. 's Avonds op tijd naar bed en 's morgens vroeg weer op. Finley gaat net als grote broer Aiden rond 19.00 uur naar bed. Daar is hij dan ook echt wel aan toe. Hij is 's ochtends rond 06.15 uur weer wakker. Overigens doet hij sinds 8 maanden oud nog maar 1 slaapje (middagslaapje) overdag.
Hier dochter 20 maand rond 19:30 naar bed soms eerder soms later zelden later dan 20:00 dan is er iets bijzonders aan de hand. En ze is s'ochtends tussen 6:00 en 8:00 ergens wakker dat verschilt een beetje
Woowwww ik ben jaloers op jullie. Lukt hier bij de oudste (19 maanden) bijna nooit voor 21.15uur en hij is ook alweer wakker rond 5.30. De jongste (9 maanden) slaapt meestal rond 20.30 en is rond 7.30 weer wakker.
Hij gaat tussen 19.00-19.30..wakker worden verschilt maar voor 7 uur is het hier nacht en ga je dus terugslapen.
Hier echte slaApkoppen De oudste van bijna 17 maanden slaapt om 6 uur en wordt wakker rond 8-9 uur Jongste van bijna 5 maanden slaapt om 6.15-6.30 en wordt wakker om -7-8 uur die draai k dan nog even op z'n rug en speelt dan nog wat en na z'n flesje slaapt hij gerust nog een uur of 2
Dreumes van 1,5 jaar gaat om 20:00-20:30uur naar bed en slaapt aan een stuk door tot Smorgens 10:00uur. Ik ben een bofferd dan besef ik me heel erg goed!