Hallo! Mijn vraag: Wat zijn allemaal herkeningspunten van DE 8 wekensprong?? Want volgens mij zit mijn zoontje daar nu in! Hij kan ineens veel meer als week geleden..bedoel ik mee met het bewegen en kijken enzo. Hij is hangerig,huilerig.. z'n fles wil er niet goed in. Overdag slapen gaat minder goed als s'nachts..terwijl die dan wel moe is, maar niet toe wil geven! En hij slaapt sinds het weekend ineens wel door! Dat is dan wel weer fijn! Maar hij is gewoon ff anders als anders.. Mensen die dingen herkennen?? 8 weken sprong?? Groetjes!
Wat je allemaal noemt, zijn inderdaad herkenningspunten van een sprong. Ik heb de "Oei ik groei" even niet bij de hand, maar volgens mij is er geen 8-weken sprong. (wel 6 weken). Ik kan me vergissen hoor.. ben even te lui om dat boek op te halen... Maar weet je, soms hebben kinderen ook gewoon een periode dat ze hangerig, humeurig en huilerig zijn. Dat is hier tenminste wel zo. Of ze heeft om de 2 weken een sprong..
er is wel een 8 weken sprong de eerste is bij 5 weken en de tweede bij 8 weken. wij hebben hem ook net gehad:s het is zo dubbel, ene kant heel vervelend zo sprongetje en aan de andere kant ook heel fijn omdat je weet dat hij dan allemaal nieuwe dingen leert. bij ons was het veel huilen, hangerig alleen maar bij mij willen zijn.... (en dat ik combinatie van prikjes en hitte,niet echt een feest) maar hij is gelukkig weer voorbij en idd hij kan een stuk meer. lacht een hoop, brabbelt meer, kan zich zelf iets langer bezig houden, en begint sinds gisteren grijp pogingen te doen D)
Ja precies mijn zoon kan dus ook ineens veel meer! Je ziet het gewooon in z'n ogen! En ook z'n bewegingen enzo! En ik had inderdaad op internet gelezen dat er zeker wel een 8 weken sprong is En had jou zoon dan ook dat z'n fles minder goed wou?? Dat ie hem niet helemaal leeg dronk de fles?? Groetjes!!
ik gaf toen nog bv en hij dronk naar m.i. goed maar onrustig. hij is toen ook afgevallen toen besloten over te gaan op de kv, en dat doet hij goed! maar jah, ik zie het ook ik zijn ogen. heerlijk om te zien
kv is? Maar die foto van je zoontje mooi! Jou kindje heeft ook echt een heel sprekende blik zie ik wel ja! Geweldig mooi is dat he! Gelukkig gingen de flessen vandaag bij mijn zoontje aardig goed erin Alleen het slapen overdag is nog een beetje een drama... Morgen weer een nieuwe dag..voor nu,hij ligt nog heerlijk te slapen! En hij slaapt al 4 nachten door! Dus hopelijk vanacht ook! Groetjes!!!