als het mooi weer is slapen ze altijd met open raam begint het kouder te worden dan doe ik de raam altijd dicht in de avond uurtje voor ze naar bed gaan
Hier zijn ze 's avonds altijd dicht. In de zomer doen we die van ons wel open, maar die van onze kinderen op een kier (wel op slot). Die van onze jongste hebben we weleens open gelaten, maar ik kon toen niet slapen..
Dicht, wij wonen midden in de stad, met 5 cafes binnen 20 meter en dat geeft heel veel geluidsoverlast.
Open en straks op de babykamer ook. Ik hou echt van frisse lucht snachts zorgt er ook voor dat je beter slaapt!
Hier alle slaapkamerramen open (op een kiertje), maar wel op slot zodat de kinderen er niet uit kunnen klimmen. Alleen bij extreem weer (harde wind, onweer, erg koud) gaan de ramen dicht. De roosters laten we ook altijd open. Frisse lucht is belangrijk en we hebben een goed geisoleerde woning.
wijzelf met raam open maar op de kinderkamers zijn ze dicht maar hebben wel alle ventilatieroosters openstaan .
Altijd ramen open hoe koud het ook is... Heerlijk anders kan ik niet lekker slapen wij liggen wel gerust met aantal dikke dekbedden omdat het anders erg koud is
Wij slapen altijd met het raam open. Weer of geen weer. Kinderen met de ramen dicht. In de zomer met de ramen open.
Overdag staan trouwens wel de ramen open van de kinderen. Die maak ik dicht als ze naar bed gaan en maak ik open zodra ze wakker zijn.