Slaap je of je kinderen met open of dicht raam?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

als het mooi weer is slapen ze altijd met open raam begint het kouder te worden dan doe ik de raam altijd dicht in de avond uurtje voor ze naar bed gaan

2. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Hier zijn ze 's avonds altijd dicht. In de zomer doen we die van ons wel open, maar die van onze kinderen op een kier (wel op slot).
    Die van onze jongste hebben we weleens open gelaten, maar ik kon toen niet slapen..

3. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dicht, wij wonen midden in de stad, met 5 cafes binnen 20 meter en dat geeft heel veel geluidsoverlast.

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Open en straks op de babykamer ook. Ik hou echt van frisse lucht snachts zorgt er ook voor dat je beter slaapt!

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hier alle slaapkamerramen open (op een kiertje), maar wel op slot zodat de kinderen er niet uit kunnen klimmen. Alleen bij extreem weer (harde wind, onweer, erg koud) gaan de ramen dicht. De roosters laten we ook altijd open. Frisse lucht is belangrijk en we hebben een goed geisoleerde woning.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dicht

7. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    wijzelf met raam open maar op de kinderkamers zijn ze dicht maar hebben wel alle ventilatieroosters openstaan .

8. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Altijd ramen open hoe koud het ook is... Heerlijk anders kan ik niet lekker slapen wij liggen wel gerust met aantal dikke dekbedden omdat het anders erg koud is :D

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wij slapen altijd met het raam open. Weer of geen weer. Kinderen met de ramen dicht. In de zomer met de ramen open.

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Overdag staan trouwens wel de ramen open van de kinderen. Die maak ik dicht als ze naar bed gaan en maak ik open zodra ze wakker zijn.

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Raam dicht, dauerluft open.

Deel Deze Pagina