Bekijk bijlage 372382 Ik zit er al even over te denken om deze pannenset te kopen. Dus ik had laatst een schermafbeelding gemaakt met mijn telefoon. Kijk ik net op de site is die niet even een beetje duurder geworden .
Zoveel winkels doen dit slecht he..Worden allemaal belazerd waar we bij staan Ik zou gewoon even contact opnemen met het hoofdkantoor en deze foto laten zien!
Dat is ook zo mooi bij de supermarkten. Eerst de prijzen stiekem verhogen en dan reclame maken: 1000 producten blijvend in prijs verlaagd!! Uhm juist ja
Dit valt onder misleidende reclame en mag dus niet. Volgens mij kun je het melden... waar geen idee hahaha
Even snel een abbo genomen Dit kan een leuke worden... Ik zie/herken het ook vaak maar doe er dus niets mee... maar misschien toch maar eens doen
Haha, ja ik kijk ook wel eens onder de bordjes als iets in de 'reclame' is, soms zeggen ze dat je heel veel korting krijgt, kijk je eronder, zie je dat je wel 2 cent of helemaal niks heb bespaart. Ben benieuwd naar de reactie van blokker.
Even off topic: de Bazar had de tefalpannen geloof ik ook in het krantje On topic: wat een walligers zeg!