kma?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door ikke1981, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn al maanden aan het klooien met onze zoon met zijn voeding,
    Zal het proberen in het kort uit te leggen.

Toen hij een maand was was hij veel aan het opboeren, en op een gegeven moment dagen huilen en pijn.
    NAar het zh gegaan, en het was verborgen Reflux en we moesten beginnen met Nutriton. Dit is een week of 3 redelijk gegaan.
    Hij had geen pijn meer.
    Toen werd het weer steeds erger, en hij kreeg weer meer last, onrustig enzo.
    Weer naar het ziekenhuis gegaan, en we kregen te horen, hij groeit goed dus niks aan de hand, en baby's hebben daar geen last van :confused:

Wat eerst opboeren en herkauwen was, was het nu echt spugen van voeding meer als een mondje wat gewoon is
    Ook na 3 a 4 uur na zijn voeding was het nog spugen en het zuur hebben

Nou na zelf maar te gaan zoeken via inet kwamen er veel overeenkomsten met KMA.
    Naar de HA gegaan en die vond het niet eens zo heel raar idee, dus overgegaan op andere voeding.
    Friso intensief H.A. direct na de eerste fles niet meer gespuugd.
    Na 2 dagen een heerlijk ventje, rustig, tevreden en slapen als een os.
    Wereld van verschil. Zijn eczeem werd rustig, niet meer gespuugd.
    3 tevreden mensen.

NA dag 4 is het spugen weer begonnen, weer flinke maagzuur en onze zoon is weer enorm onrustig.
    Ook kan hij heel moeilijk poepen met deze voeding, en heeft nu lactulose gekregen hiervoor en dat gaat nu eindelijk goed.
    Ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Wat moet ik nou met ons ventje?

Heb jij nog een tip wat ik kan doen, of waar ik mee moet aankloppen bij de ha?

Sorry is toch een lang verhaal geworden.
    Alvst bedankt voor het lezen.

Liefs Desiree

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou met dit verhaal toch weer naar de ha gaan en zonodig een doorverwijzing naar de Ka vragen.
    Ik kan je iermee niet helpen.

Ilja

Deel Deze Pagina