Ik ben echt zo vaak ziek, dat ik ga twijfelen of het wel allemaal goed is. Toch is recentelijk nog mijn bloed onderzocht, drink ik genoeg, eet ik gezond dus ik snap niet hoe het nou kan. Ik heb iedere maand wel iets. Dan weer migraine, dan weer misselijk, dan weer koppijn, dan weer grieperig. Nu ook, we hadden een leuk middagje weg gepland en ik ben gewoon weer zo ziek dat we halverwege het etentje naar huis zijn gegaan. Ik vind het voor mijn man ook vervelend want hij heeft zo niks aan me. Het enige wat ik weet is dat mijn bloeddruk laag is, maar dat kan dit toch niet allemaal veroorzaken? Ik zit ook iedere keer maar ziek op mijn werk omdat ik me moeilijk iedere keer ziek kan melden. Maar ik wordt er zo langzamerhand een beetje moedeloos en down van. Ik twijfel nu dus wat ik hiermee moet doen.
Een lage bloeddruk kan wel duizelingen, zwaar gevoel in je hoofd, misselijkheid veroorzaken. Tip voor de lage bloeddruk: drink zoethout thee. na 2 kopjes merk je het verschil al.
Bedankt gebakje, ik zal morgen meteen eens een doosje halen want ik kreeg van de week die tip toevallig ook al.
Tijdens de zwangerschap is je weerstand lager, omdat je lijf anders ook weerstand kan gaan geven tegen je kindje en dat willen we natuurlijk niet! Ik had vorige zwangerschap ook de ene na de andere ziekte. Griep werd hoesten, werd longontsteking, werd holteontsteking, werd buikpijn door het vele hoesten enz... Niet echt iets tegen te doen, behalve goed eten en goed slapen!
Ik ben tijdens de zwangerschap al 9 keer verkouden geweest. Dan was het net weer weg en toen was het er weer. Ook heb een een flinke longontsteking gehad. Mij werd ook verteld dat je weerstand gewoon gigantisch naar beneden gaat en dat je kindje de weerstand meekrijgt dus dat is wel goed.