bewegingen baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guppie81, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben 18 weken zwanger en voel sinds een week of 2 de baby. vorige week zeker dagelijk en ook meerdere keren per dag. Deze week voel ik het veel minder. Vandaag nog maar 1 keer, dat is wel beduidend minder.

Ik weet wel dat ik de beeb nog niet HOEF te voelen, maar is het niet raar dat ik de beeb al een paar dagen veel minder voel?
    Ik hoef niet gerustgesteld te worden hoor, het is niet dat ik mega bezorgd ben, maar vraag me vooral af of het niet raar is...

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nee hoor op jou termijn hoef je de baby niet elke dag te voelen
    en je kan hem dus ook zo dagen niet voelen

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nee, je hoeft de baby nog niet iedere dag te voelen. Volgens mijn zwangerschapsboek moet dat pas vanaf week 25 :)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had dat ook, ik voelde de baby vanaf 14 weken, soms een paar keer per dag, soms een paar dagen helemaal niet. Vanaf 17 weken voelde ik haar elke dag wel even. En vanaf 24 weken dat ze pas echt goed actief is geworden en vanaf 30 weken nog wat meer (wat langere perioden wakker lijkt het), maar ze is nog steeds een rustige baby over het algemeen.

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik voelde mijn zoontje al vrij snel elke dag en vaak was hij opeens een paar dagen veel rustiger.
    Het schijnt dat ze dan aan het groeien zijn en dan minder energie verbruiken aan bewegen.

6. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    voel eigenlijk sinds een paar dagen af en toe wat gekriebel in mijn buik.
    soms is het 10min achter elkaar maar kan ook een dag niet zijn. nu maakt dat niet veel uit en is het leuk mee genomen maar als we dalijk wat verder zijn moet het wel heel erg aanwezig zijn.
    maar wat genieten we ervan he, ik vind het zo'n appart gevoel:)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    grappig want heb de beeb vandaag weer heel veel gevoeld.
    Grappig van dat groeien, is ook wel logisch natuurlijk!

Deel Deze Pagina