Mijn zoontje van 5,5mnd wordt elke nacht standaard om 4uur wakker. Hij gaat dan kletsen, geluidjes maken enz. Eerst dachten we dat hij nog honger had maar dronk hij telkens maar 60cc. Daarna was het nog even rommelen in bed en dan viel hij weer in slaap. S ochtends had hij dan ook niet meteen honger (7uur wakker) en kwam hij pas om 8.30uur voor een fles. Ik wil nu proberen om hem geen voeding meer aan te bieden maar door een aai over de bol, dekens goed, een knuffeltje enz. weer in slaap te krijgen. Vannacht heb ik dit voor het eerst gedaan maar heeft het een uur geduurd voordat hij weer sliep. Ik ben denk wel 10x bij hem geweest. Heeft iemand ervaring met het doorbreken van een bepaald slappatroon en hoelang duurde het voordat je resultaat had? Tips zijn ook welkom! Ps: het is sowieso geen makkelijke slaper..
Als hij ligt te kletsen.. waarom ga je dan naar hem toe? Of begint hij ook echt te huilen uiteindelijk? Ik hoor ons ventje nml. ook wel eens midden in de nacht kletsen, maar dan draai ik me nog een x om en ga ik niet naar hem toe.
Hij begint idd rustig te kletsen maar dat gaat na 5min over in huilen. Als ik er dan niet naartoe gaat raakt hij erg overstuur..