Zoef zoef dieren ervaring?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Onze dochter krijgt van opa's en oma's, ooms en tantes ect het assortiment zoef zoef dieren. Ziet er geweldig leuk en ook leerzaam uit.
    Heeft iemand er ervaring mee? Is het leuk? Wat vinden je kinderen ervan?

2. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ons dochtertje heeft er alles van gekregen voor haar tweede verjaardag. Ze vind het heel erg leuk. Ook ons zoontje van vier en mijn gastkindjes zijn er dol op. Nu moet ik wel zeggen dat vooral mijn zoontje echt de baan gebruikt en de andere kindjes vooral de vrolijke diertjes erg leuk vinden. Maar dst komt dan vanzelf wel als ze wat ouder worden.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier net begonnen met de Toet Toetcollectie. Wegdelen had Finley op zijn verjaardag gekregen. En hij heeft Olga Olifant. Vanmiddag Quinten Quad gekocht voor Finley....., maar hij kijkt er nauwelijks naar om. Aiden daarentegen heeft zich de hele middag vermaakt met het bouwen van die wegen, Olga en Quinten.

Sinterklaas gaat ze nog meer Toet Toetspullen geven :p. Hier dus een succes, maar dan wel als ze wat ouder zijn.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ze wordt twee in december dan krijgt ze de zoef zoef dieren collectie. Misschien dat ze inderdaad nog niet zoveel zal doen met die dieren over de baan rijden, maar dat komt misschien dan wel in het komende jaar. Die dieren zien er erg vrolijk en leuk uit.

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.386
    113
    Vrouw
    Broek
    Mijn zoontje heeft de dierenboom en het nijlpaard gekregen van de zoef zoef dieren, tot nu toe meer succes dan de toet toet auto's, al gebruikt hij alleen de vormensorteerder echt, en het deurtje open dan kan alles erin. Maar hij is pas 1 dus hij kan er nog even mee vooruit! De diertjes zijn leuk, hij had al eerder Koen Krokodil gekregen en die sjouwt hij overal mee naartoe.

Deel Deze Pagina