Hallo dames, Alyna (nu 16 maanden) heeft een paar moeilijke weekjes achter de rug. Ze sliep pas laat in (half elf) 's avonds, en werd dan vaak heel vroeg weer wakker. Ook merkten we de laatste weken dat ze vaker kokhalsde tijdens het eten, zelfs met gewoon puree.(=geen stukjes) Dinsdag of woensdag heeft ze zelfs een keer overgegeven. We stonden op het punt om naar de ka te gaan, maar sinds gisteren is het ineens over. Ook het slapen gaat beter!(vandeweek om 10u in slaap gevallen, maar ook om 10u pas weer wakker ) Nu keek ik daarstraks toevallig in haar mondje, en ja ik zag een tandje. Kan het iets met elkaar te maken hebben?Het kokhalzen en het tandje dan? (slapen lijkt me logisch) Het is geen voortandje, zit bijna achteraan.(daarom had ik het eerst niet gezien En ze had ook nog maar pas een tandje gehad!Deze was wel vooraan) Of kan het bijvoorbeeld zo zijn dat ze door pijn/ongemak het eten langer in haar mondje hield en daarvan moest kokhalzen? (dat viel ons nl wel een beetje op, dat ze veel langer over haar eten deed omdat het zo lang duurde tot ze slikte) Groetjes, een mama die hoopt dat het daardoor kwam! En die blij is dat Alyna de laatste twee dagen weer als vanouds eet.
Kan best met de tandjes te maken hebben, mijn zoon spugt alle stukjes uit zodra er een tand of kies aankomt. Normaal eet hij de stukjes wel op... dus kokhalzen kan er best mee te maken hebben.
Heey hallo, Justin is nu 18 maanden en heeft precies het zelfde.. Bij hem komen de kiesjes door. Heb gevraagt aan de dokter omdat ik er toevallig zelf naar toe moest Maar dat heeft zeker te maken met de kiesjes!! Groetjes, Geraldine
Tandjes merk je vaak ook aan hele zure poepluiers Ze kunnen misselijk zijn van de kiespijn en daardoor overgeven. Het overgeven kan een ook virus geweest zijn. Vera had het twee weken terug een dag of 2-3.