Hoi hoi... Onze dochter van 8 weken wil s'ochtends , smiddags en na haar ene laatste fles niet in haar bedje slapen het is bijna 30/45 min. Huilen/krijsen en dan valt ze in slaap voor precies een half uur en dan wordt ze wakker en begint meteen te huilen en wil ook echt niet meer in slaap vallen maar ze gaapt en wrijft in haar ogen blijft huilerig maar als ik haar in bed laat liggen krijst ze gewoon door en vertikt het om te slapen en zelfs bij ons op de arm wil ze dan ook niet slapen .. Ik doe altijd als ze wakker is krijgt ze flesje daarna ff lekker knuffelen dan ff in de box als ik zie dat ze gaapt of begint te wrijven meteen in bed maar dan begint de drama en ben ik bijna 2 uur bezig met haar slaapje .. Maar als ze de laatste fles krijgt rond 22:00/23:00 dan valt ze bij ons in slaap en leggen we haar in bed slaapt ze lekker door en ook als we haar er dan wakker in leggen geen probleem af en toe ff jengelen maar dan valt ze in slaap en dan slaapt ze vaak door tot 7:00/8:00 en vanmorgen was het 5:30 en om 6:00 weer wakker in bed gelegd en dan valt ze in slaap zonder te huilen .. Met onze andere dochter in het begin ook wel dit gehad dat ze moest huilen maar na een weekje niks meer aan de hand en nu al 1,5 week bezig maar het wordt niet beter en hoe kunnen we dit beter aanpakken want ik weet het echt niet meer nu ..
Hoi hoi, Jullie doen het super. Haar op bed leggen als ze aangeeft dat ze moe is, prima! Ik denk dat ze wat langer nodig heeft dan je oudste. Hoe zit het met de voedingen? Het lijkt of ze een beetje aan het regelen is, dat het ritme waar ze in zat niet meer voldoet. Kindjes van deze leeftijd slapen altijd overdag maar hazeslaapjes hoor. Dat zie je wel vaker. Maar ze blijft wel moe, dus echt uitgerust is ze niet. Een slaapcyclus duurt maar 45 minuten he. Dus als ze na een half uur weer wakker wordt, dan kun je haar het beste nog even laten liggen. Misschien valt ze weer in slaap. Zou het darmkramp kunnen zijn? Hiervoor kun je infacol gebruiken. Dat helpt vaak wel goed. Groeit ze goed? Groetjes Adrienne
Ik ben al even niet op cb geweest maar ze groeit volgens mij wel goed en drinkt 5x 150 nu en komen bijna altijd op .. Darmkrampjes had ze heel veel last van maar zijn nu paar keer bij een chiropractie geweest en dat heeft super geholpen het is een totaal andere kind .. Toch vinden wij het raar dat we haar savonds en sochtends na de laatste en 1ste fles wakker op bed leggen ze gewoon rustig in slaap valt en daarna is het gewoon afgelopen en krijgen we het niet voor elkaar en na een half uurtje slapen laten liggen had ik ook al gedaan maar dan begint ze echt te krijsen en dat houd ze heel lang vol Pfff .. Maar als ik dan ga wandelen met de honden dan valt ze vaak in slaap in de kinderwagen en als ik haar daarin laat liggen slaapt ze zo 3 of 4 lang door en ze slaapt ook in een puckababy omdat ze met haar armpjes zichzelf wakker slaat
Hoi hoi, Ik denk eerlijk gezegd dat je er weinig aan kunt doen. Ze heeft een goed dag/nacht ritme dat blijkt. Ze groeit en doet het verder goed. Is het wel donker op haar kamertje? Groetjes Adrienne