tandenknarsen!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke G, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    Hallo dames,
    mijn dochter heeeft nu 6 tandjes en doet sinds kort tandenknarsen. ik vind het echt een afschuwelijk geluid en vraag me ook af of dit geen kwaad kan.wie weet hier iets meer over?

2. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Hoi,

dat heeft mijn zoontje ook een tijdje gedaan toen hij net tandjes had. Vreselijk!
    We hebben er weinig aandacht aan besteed en het is ook vanzelf weer over gegaan. Heb het nu al maanden niet meer gehoord, gelukkig!

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Mijn zoontje doet het ook en heeft maar 4 tanden. Net nog tijdens het fruit eten. Jakkes wat een smerig geluid.
    Maar zijn vader doet het ook heel erg. Zo erg zelfs dat ik er ´s nachts wakker van wordt :S. Ik hoop wel dat het overgaat. Kan me niet voorstellen dat het heel bevorderlijk is voor de tandjes.

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Thije heeft het ook even gedaan toen hij net 4 tandjes had. Vreselijk dat geluid; ik kreeg er echt kippevel van....
    Het heeft gelukkig maar een week of 2 geduurd, daarna nooit meer gehoord (tot nog toe, maar er staan een boel tandjes "op springen").

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ja, dit heeft Quinten ook gedaan, toen net zijn boventandjes erdoor waren, nu heb ik het (gelukkig) al een tijdje niet meer gehoord, vreselijk geluid!

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Bij Aaron zijn die tandjes nu al een tijdje door dus daar ligt het niet aan. Maar volgens mij komen er wel tandjes binnen zeer korte termijn aan. Zou het daar aan liggen dan?

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hier ook een zoon die vreselijk kon tandenknarsen. Ik heb van alles geprobeerd. Negeren, proberen te verbieden, continue een bijtring in zijn handen, maar niets hielp.
    Inmiddels zijn alle tanden en 4 kiezen door en is het vanzelf gestopt.

8. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Mijn zoon heeft het ook een poosje gedaan. Heb er weinig aandacht aangegeven en het hield vanzelf weer op!! Pfff maar wat een rotgeluid is dat! En zelf schijn ik het ook te doen in me slaap. :(

9. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Oja brrrrrrr nagelsoverhetbord geluid he!! Tygo deed het ook toen hij net zijn boventanden kreeg, hij heeft nu nog geen andere tanden, maar hij doet het nu niet meer.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mijn zoontje heeft dit ook gedaan en de dochter van mijn vriendin ook. Bij beide kwamen kort daarna de kiezen....nu doet hij het niet meer.

11. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ik doe het ook in mijn slaap, maar dat komt door spanning/stress. Weet niet of dit ook voor die kleintjes geldt? Je zou er eens op kunnen letten of het erger wordt bij spanning of zo?

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Kijk dan heb je net ontdekt dat er nog een manier is om een leuk geluidje te maken, en je hoeft je er nauwelijks voor te bewegen. Dat moet je dan toch ook zeker doen!!!

Over een week of twee heeft hij weer wat nieuws ontdekt. Verder gewoon negeren.

Deel Deze Pagina