hallo, mijn kleine heeft erg veel moeite om zelf in slaap te vallen, dit doet ze het liefst op mijn arm. Maar als ik haar op bedje leg en ze gaat huilen en ik ga douchen dan valt ze in slaap (douche is naast haar kamer en dan douche ik met de deur open). Zo ook als ik de stofzuiger aan zet, dan valt ze ook in slaap. Ik vind 1x per dag douchen en stofzuigen wel voldoende, het is hier erg schoon Eigenlijk zoek ik andere tips waardoor ze in slaap kan vallen want van dr muziekmobiel valt ze dus niet in slaap. Het lijkt wel alsof die harde geluiden haar wel boeien want de stofzuiger is behoorlijk veel lawaai. Radio erbij helpt ook niet.
laten huilen valt ze miischien ook wel van in slaap op een gegeven moment is ze toch wel is een keer moe lijkt mij. je kan toch moeilijk de stofzuiger aan zetten omdat zij moet slapen
Ik heb eigenlijk niet echt een tip maar het is wel heel herkenbaar, Jamila viel ook altijd in slaap van de stofzuiger en nu wordt ze er nog steeds erg rustig van (ze valt niet meer in slaap maar als ze een beetje huilerig is, dan bied de stozuiger altijd uitkomst ), hier ook lekker schoon dus .
Laten huilen doe ik sowieso niet, ja hooguit een paar minuten maar niet laten huilen zodat ze van uitputting in slaap valt, nee. Inbakeren deed ik en toen viel ze goed zelf in slaap maar ik wil niet meer inbakeren, ze slaapt nu in de puckababy.
als ik douche of stofzuig dan valt ze binnen 2 minuten in slaap. Anders valt ze helemaal niet in slaap of duurt het ruim 20 minuten.
Hier vergelijkbaar... Julian valt ook niet makkelijk zelf in slaap. Zonet lukte het hem weer niet, dus ik heb hem eruit gehaald. Ik moest toevallig even iets printen (4 pagina's) en toen ik weer naar hem keek was ie in slaap gevallen. Tja, de hele dag printen is idd ook geen optie... In het boek "lekker slapen zonder huilen" wordt genoemd dat een cd met natuurgeluiden voor sommige babies goed werkt als achtergrondgeluid. Heb het nog niet geprobeerd, maar als je kind het beste slaapt met geluid op de achtergrond, zou het kunnen werken.
We hebben dat probleem hier niet, maar hoorde laatst wel een tip hiervoor. De stofzuiger aanzetten, de 1e keer op normale afstand, daarna steeds iets verder weg/lagere stand, net zolang totdat ze zelf kan slapen, zonder de stofzuiger.
Wij hebben heel lang (tot 5 maand) met zijn middagslaapje tegen 3 uur de stofzuiger aangedaan omdat hij zo lekker kon slapen. Als hij lekker slaapt prima haha
Ons mannetje heeft het soms nodig dat hij zo'n 10 minuutjes huilt voordat hij in slaapt valt. Dus ik wacht ook echt 10 minuutjes voordat ik naar hem toe ga. Na die 10 minuutjes dan ga ik naar hem toe, geef hem het speentje, aai over zijn bol totdat ik zie dat hij rustig wordt. Dit werkt overigens wel alleen als ik hem op bed leg als hij daar aan toe is. Dus niet als ik denk van: oke...je bent nu 1,5u wakker en ik vind dat het nu tijd wordt dat je naar bedje gaat..... Ik kijk dus echt wanneer ons mannetje aangeeft dat hij moe is. De ene keer is dat al na 1 u, de andere keer pas na 2u.